342 visninger
|
Oprettet:
2 spørgsmål...:-) {{forumTopicSubject}}
Har en sød lille griffon hvald, dejlig glad og MEGET legesyg...
MIt første spørgsmål går på:
Jeg tjekkede om han var ved at få tænder, da han konstant bider, og opdagede at hele undermunden har to rækker med tænder? ER det normalt for små hunde??
Det andet spørgsmål gå på, hvordan jeg får ham til at stoppe med at bide i MIG? Jeg giver ham legetøj og slik legetøg og hvad man ellers kan give ham, hver gang han bider i miger, men han vil bare ikke lade være..
Nogen der har nogle gode råd?
KNus sandie
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 65 Svar: 364
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
I gør det rette - giv erstatning, prøv evt. afledningsmanøvrer sit, dæk øvelser etc.
Hvis jeres hund ikke har lært "nej", jamen så træn det, så den forstår hvad det betyder når I siger nej...
Og det bliver bedre med tiden
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.932
Ang bideriet, så kan man osse bruge det at ignorere hunden istedet. vend ryggen til, og lad være at tage kontakt igen, før den er stoppet med at bide.
Andre bruger at udstøde en høj lyd når hunden bider (som andre hvalpes hyl, når de leger sammen)
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Nu ved jeg ikke hvor gammel hvalpen er, og med mindre det er de nye, blivende tænder der er på vej, er det ikke normalt med 2 rækker tænder. Synes du skal lade dyrlægen kiogge på det, for det kan ødelægge tandstillingen senere. Held og lykke med den bette
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 151
2 spørgsmål...:-)