{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

hundesnor {{forumTopicSubject}}

Nogle der kender en bestemt butik/internetside eller noget, men nogle GODE hundesnore?

Nu har vi haft 3 bare på 4 måneder, og de går alle i stykker!
De har alle været dårlig kvalitet..
Den første var en brun lædersnor til 450 kr, og så efter den har vi haft købt to sorte stof/lædersnore til 250 kr..

ALLE er ødelagte nu smiley og det er ikke hunden, det er bare sindsyg dårlig kvalitet åbenbart..

Vi gider ikke blive ved med at købe og købe og købe jo..
Vil altså gerne have en der holder i bare nogle år..

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundesnor
  • #1   11. jun 2009 http://kenjan.dk/

Det skulle være god kvalitet :o)

• #2   11. jun 2009 hold da op -udover en enkelt læderline som Reiki ikke kunne stå for at tygge lidt i, har jeg endnu ikke oplevet en eneste ødelagt snor. Hvad dælen gør du ved dem;o)

Hvilken type snor leder du efter?

Jeg bruger retrieverliner købt for omkring 40 kr på retieverdage, eller de alm dressurliner af stof/webbing-halløj, osse de billige udgaver. de holder fint her

• #3   11. jun 2009 her, de kan kun anbefales, det at de er håndsyede betyder man går ind og låser hver sting for sig modsat maskinsyede, yderst holdbart og så kan de sy den lige efter dine ønsker.

(link fjernet)

• #4   11. jun 2009 Michelle-- haha.. Det tænkte jeg også, jeg har aldrig oplevet at snoren er blevet ødelagt, andet end hvis kræet har tygget på den.

Jeg aner ikke hvad dne jeg har er lavet af, sån noget stof-agtigt noget, det kan gøres kortere og længere alt efter humør. Den fås i tre størrelser og mange farver, købt i Maxizoo.

• #5   11. jun 2009 Michelle.. ingenting, hehe.. altså den første vi havde lignede den her (link fjernet)
    måske er det den, er ikke sikker.. og den gik i stykker der for enden hvor man sætter snoren fast til halsbånden eller selen..
    Det var en dag jeg ventede uden foran en cafe, sammen med hunden, hun var kun 15 uger dengang og MEGET "farsyg".. Jeg bandt hende fast til et træ, mens jeg selv lige røg en smøg, og mens min kæreste gik indenfor, trak hun åbenbart så hårdt at den gik i stykker der! og vupti, så var der ligepludselig en lille hundehvalp der løb rundt mellem borderne inde på cafeen! DET hvor flovt hehe :o)

Ved de to andre snorer jeg havde, blev lædderet slidt af ret hurtigt (lidt svært at forklare hvordan) og jeg har limet den snor jeg har nu jeg ved ikke hvor mange gange...

• #6   11. jun 2009 Jeg har købt sådan en med 2 karabinhager (en i hver ende) så man kan justere længden på snoren. Den er virkelig holdbar og jeg er rigtig glad for den. Den er købt i maxi zoo, men jeg kan ikke huske hvad den hedder...

• #7   11. jun 2009 Øøøhh, nogle af de snore jeg har nu er fra 1982.......*GGGG*

• #8   11. jun 2009 Jeg har købt liner i "Horze" En butik i Aalborg der sælger rideudstyr.

2 m lang utrolig god blød, men kraftig kvalitet. 19,- kr.

• #9   11. jun 2009 Anja F-- Det er garanteret den samme vi har herhjemme.

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
    #10   11. jun 2009 Du skulle prøve de rundsyet liner dressur liner fra Timely, du skal nok vælge 12 mm. Den kan holde til 70 kg hund uden problemer og er lækker for ejeren at holde i. Du kan få dem ved www.apporten.dk til ca 280.- mener jeg.

• #12   12. jun 2009 Jeg har købt min vævet stofline med ringe og 2 karabinhager for 49 kr i Favorit eller lign. supermarked for 8-10 år siden - den holder fint, bortset fra at der er kommet et par knuder på.

• #13   12. jun 2009 Karin A, Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke ved det, men umiddelbart kunne det godt lyde sådan smiley

• #14   13. jun 2009 har købt en i land og fritid der er sort og grå, det grå er refleks stof så den er synlig, dejlig blød snor som holder. den fås i 2 tykkelser, har den alm.

Kommentér på:
hundesnor

Annonce