{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Hej alle i forfrosne {{forumTopicSubject}}

og frustrerede mennesker ;o)

Nu synes jeg at i skal lade Susanne være... hun har ikke fortjent at blive behandlet på denne måde !
I den sidste lange stykke tid har hun forsøgt (næsten ene mand) at få det hele til at "køre" herinde.. og jeg synes personligt at hun har gjort det mere end godt.
Igår sker det så det at jeg logger på og ser at der bla. er skrevet i den meget omtalte annonce.
Alle ved efterhånden at der ikke må skrives ved de annoncer der sættes på... og vi HA,er har så talt sammen her den anden dag om, at nu må det være slut.. fremover vil der falde en dags frysning til vedkommende der overtræder det.
At det så desværre er mig der har misforstået det hele... eller det meste af det ;o) og går igang med at fryse næsten <b>alle</b> de der har lagt en kommentar i annoncen.. finder jeg først ud af senere :(( ( det er jo kun "grimme" kommentar der ikke er tilladt)

Susanne logger så på og finder ud af hvad der er sket.. og sletter resten... og det gør hun <b>kun</b> for at redde min r** ... Tak Susanne !

Jeg beklager min bummert overfor jer jeg fik frosset.. men også overfor jer der sidder her og er er dybt frustreret, hvad jeg sagtens kan forstå.
Det er ogå trist at i har sat her og og raset over den/de forkerte... fejlen er ene og alene min !

Og Susanne jeg er ked af at du skulle igennem denne "hakkemaskine" ... undskyld ven !

Ps. Og så til sidst skal det siges at jeg har også sendt min "opsigelse" ind... venter kun på at admin sletter min "tittel"

Mange hilsner May-Britt... og endnu engang så beklager jeg det skete....

Tak for denne gang... håber at admin hurtig finder et par andre hjælpeadmins der kan tage over....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej alle i forfrosne
Kommentér på:
Hej alle i forfrosne

Annonce