{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

hej alle {{forumTopicSubject}}

nu må vi se at få gang i vores gruppe smiley

hvordan går det med alle hvalpende?

jeg kan sige at molly (rød) er en lille bisse (blink blink)
hun er blevet dygtig til at gå i snor sttte og at lægge sig meeenn vi har stadig en lille kamp om hvem der sover i sengen om natten smiley jeg ved ikke hvordan hun gør det men hun løgger sig til at sove på gulvet ved sengen om aftenen og hver morgen ligger hun og gemmer sig i sengen uden va har lagt mærke til det smiley
vi bor tæt på søsteren coco (hvid) og de elsker at lege med hinanden og der er intet som kan gøre dem trætte når de er sammen smiley de har også været til dyrelægen sammen for at få deres vaksine og et sundhedstjek. det var bare det sjoveste at være til dyrelæge fordi de fik godbidder og opmærksomhed smiley

molly elsker at være på ture ud i verdenen og opleve det hele og specielt at køre i bil er dejligt..

det var lidt fra molly og coco hvordan går det med jeres?
jeg håber at i har det godt alle sammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hej alle
  • #1   22. mar 2011 Jeg kan da berette lidt om "lille" Oscar smiley

    Han har det også rigtig godt, han er faldet RIGTIG godt til smiley

    Han er meget meget glad for alle mennesker, og særligt børn.

    Han er blevet god til at gå i tur, og han for rigtig meget ros når vi er til hundetræning. Vores træner siger han er en meget afbalanceret hund.
    Han er dog lidt tilbageholdende når det gælder leg med de andre hvalpe, men det kommer stille og roligt smiley

    Dyrlægen var også meget begejsret for ham, da han var oppe at blive vaccineret smiley

    Jeg har lige et spørgsmål til jer andre, hvad vejer jeres hvalpe??
    Jeg er ikke helt klar over hvad Oscar vejer nu, men vil have ham på vægten imorgen smiley

    Jeg er så glad for min lille basse, og så glad for at både Viggo og Oscar har accepteret hinanden så hurtigt, og så flot smiley


  • #2   23. mar 2011 så fik jeg vejet molly i dag og hun vejer 15.1 kg smiley

  • #3   25. mar 2011 Jeg tror Oscar vejer lidt mere, men han er jo også hanhund smiley

    Hvor bor i henne? - det kunne da være helt sjovt at mødes en gang?


  • #4   25. mar 2011 molly bor ved roskilde smiley det er lidt lang fra fyen smiley men det kunne være sjovt med et traf med mange af søskende smiley

  • #5   21. jan 2012 Tak fordi vi må være her i gruppen og nyde racen sammen med jer :0) Syntes jo det er rigtig sjovt at følge de små da min veninde som bor 500 m fra mig har en moster til jeres små Dogger smiley som nok snart er nogen kæmpe flødeboller ;0D

    Vi regner med at holde et dogger træf her i sommer :0))))



Kommentér på:
hej alle

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce