{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  UniQ hundefoder
  • #1   15. jun 2009 Min veninde fik det med fra sin opdrætter af til hendes hund. Men han fungerede bare ikke godt på det. Han så trist ud i pelsen og hans afføring "stank" helt forfærdelig. Han kunne som godt li det men hvad hjælper det når hunden ikke fungerede optimal på det. Så hun skiftede til Specifik... det var en total anden hund at se på. Afføringen holde helt op med at lufte og det var lettere at holde vægten på ham efter han blev kastret.

    Men personligt har min ejen hund kun fået produkter som forhandles hos dyrlægen. Men jeg husker tydlig hvordan han så ud inden de skiftede foder.


  • #2   15. jun 2009 Jeg har læst herinde, at fish4dogs skulle være sundt og noget de kan lide. Uden tilsætningstoffer osv. og med gode olier der giver fin pels. Jeg har ikke selv prøvet det, men vil helt sikkert skifte til det og prøve. I meget foder er størstedelen ris eller majs. Heri skulle størstedelen være fisk.

  • #3   16. jun 2009 Mine vil ikke æde det..

  • #4   16. jun 2009 Mange tak for svarene, det har hvertifald overbevist mig om ikke at købe det. Lige nu foder vi Centa med Olivers og det er hun også glad for, så det holder vi os til indtil videre smiley

Kommentér på:
UniQ hundefoder

Annonce