{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UNIQ hundefoder..???
  • #1   11. nov 2009 Jeg har prøvet det, men mine hunde trives ikke ret godt på det.

    De var for det første ikke ret vilde med det og de havde større og oftere afføring

    Og så syntes jeg det er for dyrt


  • #2   11. nov 2009 og mht om der er korn i... Så er jeg dybt utilfreds med at de ikke offentliggør deres indhold - som om der er noget at skjule...

  • #3   11. nov 2009 Nemlig, derfor undrede jeg mig også... smiley

  • #4   11. nov 2009 det er stort set umuligt at lokke en ingrediensliste ud af dem... jeg købte en sæk for at se indholdet... og det er ikke noget at skrive hjem om. Hovedindholdet var ikke kød, husker desværre ikke om det var korn eller majs... men det var ikke pengene værd

  • #5   11. nov 2009 har jeg prøvet, og hunden trives ikke på det, blev mat i pelsen, havde dårlig mave, osv.

    jeg bruger www.great-dane.dk
    det er noget som jeg får tilsendt, men ved at man også kan hente det hos sælgeren mod forudgående aftale



  • #6   12. nov 2009 jeg bruger uniq, der ER indholdsfortegnelse på posen.jeg er tilfreds med foderet.og ja det er lidt dyrt, men jeg har en hanhund som er svær at holde vægten på, han får power og basic, det virker.har afføring ca 2 gange om dagen.men det er farligt at starte en sådan tråd op, du får lige så mange meninger som der er brugere....o)

  • #7   12. nov 2009 Ja Tenna, på Posen... Men hvad hjælper det ? Så er man som jeg tvunget til at købe en sæk for at se hvad der er i? Jeg skrev til flere forhandlere om du kunne oplyse mig og hver gang blev jeg henvendt til den hjemmeside uden info nok... Det er ikke i orden efter min mening

  • #8   13. nov 2009 Tina, den foder som jeg bruger, der kan man finde alt det info man vil på hjemmesiden smiley



  • #9   13. nov 2009 Jeps, det kan man med de fleste, også det foder jeg bruger smiley Men har du set UniQ's hjemmeside? Der er infoen virkelig mangelfuld

  • #10   13. nov 2009 vil lige sige Tholo har lavet et nyt foder, som måske er værd at kigeg på.Jeg har bestilt en infopakke via mail, da produktet er så nyt at det endnu ikke er færdiglagt på deres hjemmeside.jeg har modtaget oplysningerne fra dem, og det ser rigtigt godt ud.hvis der ønskes info kan jeg indsætte det her

  • #11   13. nov 2009 Mener Tholos også er ret så dyrt.. så vidt jeg husker er indholdet heller ikke noget at råbe hurra for..

  • #12   13. nov 2009 Jeg går meget op i at min hund trives på et godt kvalitets foder, og så kan jeg godt li, at jeg magelig kan side hjemme ved computeren og bestille det, og så er det samtidig mega billig i forhold til andre fodre jeg giver kun 269kr. for 15 kg. kvalitets foder.

  • #13   13. nov 2009 Jamen jeg har på samme måde, giver mine hunde et godt foder som de elsker (de er meget kræsne)
    Jeg giver 416 for 25 kg Regal Pet food, large breed


  • #14   14. dec 2009 Jeg brugte Uniq til min cocker da hun gik over til voksenfoder. Jeg købte det med fra opdrætter. Grunden til at jeg gik væk fra det var for det første fordi at det indeholdte hvede, men for det andet fordi det ikke var så nemt at få fat på, på daværende tidspunkt.

    Om man syntes at hundemad skal indeholde hvede er en smagssag. Jeg er ikke så stor fan af det, da min den gamle har hvedeallergi og jeg har set hvad allergi overfor hvede kan gøre. Min cocker har dog ikke nogen former for allergi og jeg kunne godt finde på at gå tilbage til Uniq, da jeg syntes min cockers pels faktisk var meget pænere på Uniq. Da jeg brugte det havde hun også en meget fin og begræset mængde afføring.


Kommentér på:
UNIQ hundefoder..???

Annonce