1.157 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Stukket af bi?! Stukket af bi?!

Jah har lige været ude med min lille schæfer hvalp i haven og lege lidt. Hun elsker og "lege" med de små humlebier som er i græsset, men hun hoppede også op af en lille busk efter noget jeg ikke lige så hvad var.
Nu er hendes "kind" hævet ret meget, ser ret grumt ud, men også lidt sjovt.
Hun sagde intet mens vi var nede i haven, og hun siger intet når jeg røre ved det nu.
Men ville lige høre om det ikke er normale symptomer på et bi stik på en hund?

Lige nu ligger hun bare og tykker i legetøj så hun opfører sig helt normalt.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stukket af bi?!
  • #1   16. jun 2009 Hun har også kun fået lov og lege med de små brumbasser som kun kan bide jo.
    Men jah heldig hun ikke er allergisk da. Hun ligger og tykker på en stor godbid nu, så må vi prøve med en isterning bagefter
    Heh men nok en go ide hun stopper med det igen smiley

• #2   16. jun 2009 Du nævner at brumbasser kun bider, men det er altså ikke til at spøge med. Jeg blev en sommer bidt af flere i panden, og hævede op. Så hvis hun får en i munden, kan det altså også godt være farligt.
    Det er nok nemmest at lære hende nu hun ikke er så gammel, at det må hun altså ikke.
    Men godt der ikke skete noget alvorligt med hende.

• #3   16. jun 2009 En brumbasse bider IKKE....... den stikker nøjagtig på samme måde som en Bi / Hveps..........:O)

• #4   16. jun 2009 ja, den stikker, og det er faktisk værre at blive stukket af en hummelbi, hilsen en som gik en uge uden sko sidste sommer, fordi jeg jokkede på en hummel:-(

• #5   16. jun 2009 Okay, jeg havde bare forstået at de bed. Men ondt gjorde det og voldsom så jeg ud.

Kommentér på:
Stukket af bi?!

Annonce