{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Håbløse idioter {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver simpelthen nødt til at komme af med noget luft.

Her til aften var jeg ude at lufte hund på Nørrebro. Jeg gik pænt med min i snor, kan godt mærke at hun bliver urolig og bagfra kommer så en stor hund løbende uden snor (det ser man så tit på Nørrebro) - bagved kommer ejeren så kørende på knallert.

Hunden render over vejen og jeg tænker åhhh nej nu bliver den kørt over.

Jeg tror, at den var stukket af fra ham, men for fanden den kan jo ikke stikke af uden at idioten ikke har haft snoren på til at starte med - der var kun halsbånd på hunden, ingen snor.

Jeg havde tralvt nok med at passe på, at den ikke gik til angreb på min hund. Jeg vidste ikke, hvad det var til at starte med, da den kom bagfra.

Jeg fatter simpelthen ikke, at så mange på Nørrebro har deres store hunde uden snor - jeg ser tit de løber over vejen, så styr har de i hvert fald ikke på dem.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håbløse idioter
  • #1   17. jun 2009 Kan godt forstå at folk råber om en lov omhandlende hunde i snor !!!

Her hvor jeg bor, 3 km udenfor Ringsted i et skønt Villa, rækkehusområde der sker sådan noget meget sjældent..

Det må da være sindsygt ubehageligt at der kommer sådan en stor hund tromlende..
    Og SÅ frustrerende at se endnu en idiot der mener at en knallert bare er 10-4 at lufte hund fra :-S :-S :-S

• #2   17. jun 2009 Åhrr for FAN*** da osse. Sikke en væmmelig oplevelse,
    Molly, jeg er helt enig med dig, bor selv lige på grænsen af N og NV så jeg oplever det samme meget tit, og det skræmmer også livet af mig når der kommer hunde rendende uden snor.
    Jeg selv har 2 piger hvor den ene er meget bange pga. ret mange tidligere angreb, så hendes søster hidser sig op og er klar til at forsvarer dem begge, så de er næsten ikke til at holde. Og det er så surt at hundene og man selv skal det igennem ALT for tit, fordi ejerene er totalt ligeglade med hvad deres hunde laver.

• #3   17. jun 2009 Jaa det bliver dejligt når den nye regel hold-hunden-i-snor træder i kraft smiley Er også så ekstremt træt af løse hunde...

• #4   17. jun 2009 Ja, selv her på skjoldhøj kollegiet er der tåber der lukker deres hund ud om aftenen, fordi de ikke gider gå med den. På trods af at de allerede har fået klager, så mødte jeg deres hunde mandag aften da jeg kom hjem, og ejerne var ikke til at se nogle steder.
    Gæt engang hvilke racer det så var smiley

Men en klage er på vej til dem

• #5   17. jun 2009 Molly. Nu er jeg selv fra norrebrunch af , og jeg ser da tit velopdragne hunde uden snor , som lystre deres ejere , saa mon ikke du bare var uheldig?

• #6   17. jun 2009 andrea, ved godt at du spurgte Molly, men da jeg ser/oplever det samme så vil jeg da lige gi mit besyv med, for det har ikke noget med uheld at gøre, og om hundene er opdragne el.ej, så glemmer de vist den opdragelse når de fiser hen af Nørrebrogade og Frederikssundsvej.

Og når man dagligt ser flere forskellige hunde rende løst, og ejerene ikke er til at se, fordi de sidder på deres scooter/knallert el.cykel et lyskryds el.2 for eller bagved hundene, og har slet ikke tjek på hvor hundene løber henne, så er det i mine øjne ikke uheld men mega dårlige ejerskaber, og det er IKKE de samme "2-3" hunde, så der må jo være en hel del som "lufter hunden" på den måde..
    Men irriterende er det ihvertfald for når mine f.eks er i løb, så stopper hundene jo op og er IKKE til at få væk fra mine, og der kommer Aldrig en ejer og hjælper med at få hunden væk fra mine piger, det er langt fra en betryggende oplevelse for hundene og bestemt heller ikke for mig.

Jeg har flere gange taget snoren af den ene af mine egne og sat dem sammen altså mine 2 i samme snor, og sat den anden snor på den løse hanhund som så er blevet afleveret til politiet, for jeg ser ikke anden mulighed for at få ejeren til at fatte at det IKKE er OK.

• #7   17. jun 2009 Jeg vil også mene det er ret uansvarligt at have løse hunde på gader, stier osv hvor der befinder sig børn, ældre, mennesker der er bange for hunde og så nogle som mig, der har en RR der yderst provokerende åbenbart. For det er nok så velopdragne hunde der altid kommer løbende over til ham, siger deres ejer ihvertilfælde... nu er det sådan jeg altid har snor på Chilli, da jeg ved han hader andre han-hunde. Sidst var det slåskamp med to Schæfere, der med sin ejer kom løse ud fra deres Schæfer klub. Disse to hunde var også veltrænet, det var begge hanhunde på 5 og 8 år. Men da de så Cjilli, ignorede de ejers indkald og helvede var løs. Så man kan ikke stole på sine hunde 100 % derfor hold dem i snor..

• #8   17. jun 2009 Næmli Ina :o)
    Jeg har ikke tal på hvor ofte jeg har hørt folk sige: "sådan har min hund aldrig reageret før" når deres hund var lige ved at sætte tænderne i min!!!!
    Jeg har en hanhund (Fransk) med stritører, stirrende øjne og nul hale at logre med - så JA - han har meget imod sig og jeg skal love for at andre hunde sindssygt ofte reagerer vildt negativt på ham. De snuser ikke engang til ham før de har besluttet sig for at han ska da bare nakkes... øv
    Derfor har jeg selv ALTID min hund i snor - også i skoven - der er det dog flexline....

• #9   17. jun 2009 Nu maa i ikke misforstaa mig . Jeg mener da heller ikke at man ved at lade hunden rende los er en ansvarlig ejer , men jeg er fodt og opvokset paa norrebro , og for mig er det ikke et dagligt syn , at jeg ser lose hunde hvor ejeren ikke er at finde. Tvartimod , saa syntes jeg tit jeg moder folk der respektere andre og deres hunde og holder deres hunde pant i snor , og de tilfalde hvor jeg har stodt paa lose hunde , der har de holdt sig ved deres ejere ...

Kommentér på:
Håbløse idioter

Annonce