1.342 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

en mand slår min hund en mand slår min hund

Hej vil lige fortælle noget sindsygt..Jeg var ude og gå med vores to hunde, en morgen ved halv 10 tiden og der regnede helt vildt. Så sætter den ene af mine hunde sig for at skide hehe smiley og det er så oven i noget sand. (tæntke jeg ikke lige over ) Så kommer der en mand helt hen til mig og hundene. Så siger han så det er noget jeg skal huske at samle op, det siger jeg så ja til da min hund ikke er færdig. Så siger han om ikke jeg syntes det er lidt ulækkert han skider i det sand de skal ha fingrene i. Så siger jeg jo det kunne jeg godt se. Så snuser Cosmo til ham, så slår han ham i hoved. Jeg spørger så står du og slår min hund ?? Så siger han ja den snusede til mig. Og går han og siger jeg skal samle op. jeg bliver pisse sur, men samler op. og prøver så på at finde manden igen da jeg er godt sur.. lykkes desværre ikke.

ER DET IKKE SINDSYGT ??? man går sku da ikke helt hen til folk med hunde, også slår dem hvis de snuser til en... og man kan bare ikke rigitg gøre noget smiley
Nogen der har prøvet noget lignende ??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en mand slår min hund
  • #1   20. jun 2009 Han skulle fandme have en kugle for panden! ;-(

• #2   20. jun 2009 Havde fandme sparket lorten efter ham !

• #3   20. jun 2009 Jeg havde (med mit temperament) pandet ham en...

• #4   20. jun 2009 Nej han skal absolut ikke slå din hund, men man lader sgu da heller ikke sin hund skide i andres sand.

• #5   20. jun 2009 Ja jeg tror bare jeg ikke fattede han virkelig gjorde det der inden ham begyndte at gå igen.
    Og vi har døjet sådan med Cosmo fordi han var bange for fremmede folk som gik hen. men han er endelig stoppet med det. så ikke fedt en mand lige slår ham.

• #6   20. jun 2009 NU var det så sådan at det var nede på en havn,et sted bag ved hvor skibene ligger på land. og der lå lidt sand. Tænkte slet ikke l´lige over det.

• #9   20. jun 2009 Ja jeg vil da også sige at det er nemmere at fjerne lort fra sand end at prøve at få en halvsmattet lort op fra græs..

Og det var ikke engang privat grund.. Sådan en narrøv !

• #10   20. jun 2009 Nej det var godt nok sindsygt smiley nej men det var den anden af vores hunde der sked, den han slog var den anden fordi Cosmo snusede til ham. sagde han jo os selv da jeg spurgte..
    Må ærlig indrømme jeg er så sur over det, og kan ikke rigitg glemme det. Føler ikke jeg fik sagt noget igen.. føler ikke jeg blev sur nok

• #11   20. jun 2009 tja hvis hunden havde bidt så havde han da helt klart fortjent det og vil du egentlig sige at det var modigt gjort. Jeg har været udsat for at en kræmmer en gang ville så min hanhund ihjel med en skovl fordi den efter hans mening havde tisset på en rund beholder med plastiks omrking med små lykkepakker i. Detvar min mor der gik med hunden. Min kommentar var at hvis han skulle have tisset derpå så var han sikkert ikke den første hund og indholdet kunne jo ikke have taget skade da der var plstik omrking og pakkerne var pakket ind. Kæft der var ballade. I boden ved siden af stod heldigvis en kvindelig fængselsbetjent og da optøjer var på det højste ( da han havde hevet min mor med ind i hans bod og ville så Tyson med skovlen begyndte folka t råbe "lad hunden tag ham". EN mand gik imellem og blev så ramt af skovlen. Jeg ser stadig rødt når jeg ser ham på diverse markeder selvom det er mange år siden, og jeg er ikke 1 sekund i tvivl om den dag i dag havde Tyson spunget på ham, men ikke da han var 1 år gl.

• #12   20. jun 2009 ja min nabo gjorde det første gang hun mødte willum, blev helt paf og nåede slet ikke og sige noget

• #14   20. jun 2009 Slog du ikke igen ?

• #16   21. jun 2009 Måske lidt kretik til de fleste af jer her inde...

Det nytter hellere intet at i vil "slå ham ned"
    det siger vel bare lidt om ejeren så smiley

Flame mig, Flame mig smiley

• #17   21. jun 2009 Hvis det ikke er privat grund må hunden da skide i præcis det sand den har lyst til, idioten skal vel ikke have sine fingre i alt sand der ligger på offentlig grund.....
    Og jeg havde råbt alle de ubehagelige ord jeg kunne finde på efter fjolset og formentlig også sendt ham en gøende hund lige i r...

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Svar: 2
    #18   21. jun 2009 Jeg undre mig nu mere over, at du ikke har styr på din hund. Personligt vil jeg sgu ikke have en amstaff-blanding til at snuse til mig - for hvornår sidder den med tænderne i mig. Hvad forventer du? At alle synes at din "dræberhund" er charmerende.
    - Nu prøver jeg blot at tænke som manden, der med garanti har set TV nok så mange gange om de kære blandingshunde hovedsageligt under navnet amstaff u. tavle.

Dog mener jeg ikke at han burde være mopset over at du lufter dine hunde - og da slet ikke når du samler op. Det er der sgu flere hundeejere, der kan lære noget af.

• #19   21. jun 2009 til bettefisen EJ din oplevelse lyder faktisk næsten værre end min, ham manden her han virkede nemlig ikke så hissig, eller noget så det kom helt bag på mig.. Og ja alt det man gerne ville sige til personen kommer bagefter, også går man bare og føler man er blvet trampet på, uden at havde forsvaret sig selv. Stakkel din hund, blev den meget forskrækket ? Vores Cosmo virkede bare til nå så sku han da ikke snuse til ham igen. men tænk hvis cosmo var blvet sur, og havde ville bide ham. så var det sikkert med det er gået ud over, fordi Cosmo er en blanding af amstaff( bulldog.. men utolig man kan møde så onskabsfulde mennesker når du bare går en tur

• #20   21. jun 2009 Til LINDA A .... EJ shit hvor syndsyg var han lige, godt der da var andre der blandede sig og fik stoppet ham.. Hvad fanden sker der for sådan en person slap dog af.. PUha i må da os været blevet rimelig forskrækket.

• #21   21. jun 2009 Maibritt G............... Hør nu her min kære ven, altså jeg står med kort snor på mine hunde, han kan da lade være med at gå direkte helt hen til mig og min DRÆBER HUNDE, hvis han er bange for dem. OG min hund rystede bare hoved og går væk fra ham. Fordi det er nemlig sådan jeg ikke har gået til PSYKO kamp træning med dem VEL...
    Jeg kan høre du er en af de tyber som tror det en hundene der er noget galt med.. det er igen de mennesker der ejer dem.. hvor svært kan det være at forstå.

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Svar: 2
    #22   21. jun 2009 Natasja Runje J:
    Som sagt forsøger jeg bare at tænke som manden muligvis har gjort - med udgangspunkt i den mediepåvirkning muskelhundetyperne har fået.

Jeg er personligt af den overbevisning at en opdragelse alene ikke sikre en god hund - uanset race, da gener også spiller ind. Hvor svært er det at forstå?
    - Du kan jo godt opdrage en løve eller et andet kattedyr, men hvordan ville du have det med at møde den ude på gaden i en snor.

Men ja, du har ret. Jeg kan ikke lide muskelhunde uden stamtavler og mentaltest. Og så kan de ellers være nok så søde - det er løven i zoologisk have iøvrig også også.

• #23   21. jun 2009 nu bakker jeg altsår lige mine venner op her Natasja & Rune.. Det er sagen fuldstændig uvedkommende om det er en "såkaldt muskel hund" eller en lille gravhund.. INGEN og jeg gentager INGEN skal slå en andens hund fordi den snuser til nogen!!! Hvis hunden knurrede eller viste aggrasiv adfærd og gik til angreb er sagen en helt anden!!. Jeg har selv to såkaldte muskel hunde og hvis jeg stod i den situation tror jeg jeg havde eksploderet for ingen skal opdrage på min hund andet end mig selv!!

• #24   22. jun 2009 Jeg undre mig nu mere over, at du ikke har styr på din hund. Personligt vil jeg sgu ikke have en amstaff-blanding til at snuse til mig - for hvornår sidder den med tænderne i mig. Hvad forventer du? At alle synes at din "dræberhund" er charmerende.

Come on.... Hvad fanden er det for noget at lukke ud... Bare fordi jeg ikke synes en hund er Charmerende, så betyder det sgu da ikke at jeg pander den en, hvis den snuser til mig... Måske du liiige skulle holde din egen personlige mening om "Dræberhunde" ude af tråden...

• #25   22. jun 2009 hørt hørt Nanna P

• #26   23. jun 2009 Ja hold da op emnet er et andet, men man får nok og høre hvor mange herinde, der isyntes det er helt i orden, bare fordi det er en muskel hund blanding. Stadig mener jeg når han selv gik helt hen til mig og hundene, de var i kort snor og stod ved mig. Så pander han min hund en det er ikke i orden, bare fordi han er en muskel hund. tænk hvis han var blvet forskrækket, og bid ud efter ham. så havde min hund sku nok os fået skylden. Uhyggeligt som mange er blevet med de racer.
    Da de kan være verdens bedste kærligste familie hund, bare sindet er i orden, og de får noget opdragelse og træning, fra små af. Er ked af folk kan være sådan smiley

• #27   23. jun 2009 Jah, men det er jo typsik folk der er udvidende der kommer med disse kommentarer, så man burde jo nok bare lade dem flyve ind af det ene ører, og ud af det andet....

• #28   23. jun 2009 hehe ja du har sku nok ret Nanna P smiley

Kommentér på:
en mand slår min hund

Annonce