{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Sår på poten {{forumTopicSubject}}

Fie har endnu en gang fået et sår på poten, hun har haft det tidligere, sidst mente de, det var et græsfrø eller lign. der havde sat sig fast.

Nu har hun igen fået en mindre "byld", som jeg lige har trykket ud.

Sidste gang så det sådan her ud
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7845

Andre der har oplevet noget i den stil ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sår på poten
  • #1   23. jun 2009 virker da mærkeligt hvis det skulle være et græsfrø, når det er noget der bliver ved med at komme igen.
    Han du tænkt på allergi eller en sygdom


  • #2   23. jun 2009 Det på billederne er jo for 2 år siden, sidste år var der så vidt jeg husker ingenting.

    Dene gang sidder det lidt længere nede mod neglen og går ligesom op af benet, så det kunne sagtens være noget hun "skraver" op i poten når hun render i det høje græs.

    Hvis det er allergi eller sygdom, burde det så ikke komme frem mere end en gang hvert andet år ?


  • #3   23. jun 2009 mine går også i højt græs og har aldrig oplevet det,men selvfølgelig hvorfor ikke måske.

    Min gamle han har allergi, og indtil dyrlægen sagde det var allergi, var det heller ikke hvert år han fik noget på poterne.Ca. hver anden gang var det poterne og næste gang var det ørene den var gal med.
    Ved ikke om det giver mening det jeg skriver


  • #4   23. jun 2009 Det plejer at gå i sig selv, når der er trykket hul på bylden, det minder mest om en stor bums og det vælter ud når der trykkes hul *G*

    Men hvis det ikke er bedre fredag, må jeg lige have undersøgt om der sidder noget derinde, eller andet er galt


  • #5   23. jun 2009 Det kan også være et hår, lige som en hårsæk på mennesker hvor et hår gror den forkerte vej

  • #6   23. jun 2009 Ja den har jeg også luret på, har dog ikke kunnet trykke noget ud der minder om et hår endnu.

    Det er mest sådan noget gennemsigtigt noget der kommer ud


  • #7   23. jun 2009 Hej René.. vi har faktisk to mopser som har nøjagtig det samme.. den ene er lige blevet opereret, da de mente, at det var et fremmedlegeme, som havde siddet i poten længe, og var nødvendigt at fjerne. Men ja.. ser præcis sådan ud som Fies pote.... den ene mops havde været lidt halt engang i mellem, og det havde stået på over et stykke tid, og så pludselig kom den betændte bule på poten.

  • #8   23. jun 2009 og god bedring til Fie.. vi satser på en sommer uden syge hunde..

  • #9   23. jun 2009 Tak for svaret Louise

    Vet.sygeplejersken kiggede på det imorges, hun trykkede hun på den for et par uger siden og den forsvandt efter et par dage.

    Den jeg opdagede igår er ikke så stor endnu, men der er trykket hul og den er tømt for væske pt.

    Hvis det ikke er blevet bedre fredag skal den lige kigges efter igen, for at se om der skulle sidde noget.

    det er egenligt lidt pudsigt at de billeder fra sidste gang er i næsten samme dato som nu.


  • #10   23. jun 2009 min dyrlæge måtte have en nål ind for at få håret ud, for hun kunne nemlig heller ikke klemme noget ud

Kommentér på:
Sår på poten

Annonce