{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.354 visninger | Oprettet:

sår på poten. {{forumTopicSubject}}

vi var i hundeskoven idag og begge tøser hyggede sig rigtigt, men da vi kom tilbage til bilen så jeg at Bailey blødte imellem "tæerne" jeg kunne ikke få lov til at se på det men fik skyllet det med resten af deres drikkevand.
Da vi kom hjem prøvede jeg at kigge på det men det er svært at se hvor blodet kom fra. Jeg har skyllet det så godt jeg kunne. Når jeg røre ved det virker det som om at det er ømt, hun halter ikke, men slikker meget på poten. Den virker lidt varm men det er svært at sige hvor meget det er da hun generelt har varme poter.

Hun sider med poten løftet men om det er fordi det er ømt eller om det bare er noget hun gør er svært at sige da hun tit sider sådanne. Så det er lidt svært at sige om det bare er fordi jeg er ekstra opmærksom på det at jeg syntes at det er meget.

Er der andet jeg kan gøre nu og her eller ville i bare se tiden an til i morgen og så eventuelt kontakte dr dyr hvis det ser ud til at genere hende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sår på poten.
  • #1   15. jan 2012 Jeg har detsvære ikke noget klorhexidin hjemme, det er nu nok noget jeg skal have købt med hjem, for hun er den type der er fuld fart frem og det går tit galt for hende.
    Det bløder ikke mere, jeg prøver at stoppe hende i at slikke i det.
    Mange tak for svaret, jeg har aldrig haft en hund før der kommer så meget galt af sted som Bailey hun er bare en vildbasse, sidst slog hun hoften fordi hun lige skulle være smart og lave et badut spring i fuld fart midt i luften, ja det kiksede så.


  • #2   15. jan 2012 hun er sej så det skal nok gå. Ja hun er rimeligt uheldig. Jeg har haft hund i mange år, men jeg har aldrig nogle siden haft en hund som jeg har snakket så meget med dyrlæge før som jeg har med Bailey. Griner men hun er nu meget sjov.

  • #3   15. jan 2012 ta en baby el børne strømpe på poten så kan hun ik slikke..
    det samme når du har smurt det . så bliver cremen på poten og ikke på gulvet


  • #4   15. jan 2012 Det har jeg prøvet, strømpen holder ikke længe, hun fokusere bare endnu mere på poten. Det er heldig vis ikke så slemt med hendes slikken mere, hun er nem nok at stoppe.

Kommentér på:
sår på poten.

Annonce