1.222 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Spørgsmål angående "knæk" i ledende! Spørgsmål angående "knæk" i ledende!

Hejsa,

Jeg har et spørgsmål om min hundehvalp Laila som er 14 uger. Vi har lagt mærke til at hun knækker i hendes led når hun rejser sig og hun går rundt, det er ikke hele tiden, men flere gange dagligt. Hun virker ikke hæmmet af det, men jeg er ikke sikker på hvilke tegn jeg skal se efter. Jeg er jo første gangs hundemor!

Er dette normalt, knækker hunde som vi også gør engang i mellem? Jeg skal til dyrelæge næste uge med hende, så jeg vil selvfølgelig spørge hos ham.

På forhånd tak.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål angående "knæk" i ledende!
  • #1   25. jun 2009 Hvilke led er det der "knækker"?

• #2   25. jun 2009 Jesper S: Nej vi har klinker og det er helt sikkert ikke hendes negle, hertil morgen var det mange gange hun gjorde det og det er høje knæk lyde ligesom når du eller jeg kan knække vores ryg eller albue eller benet.

Britta P: Det er i benene når hun rejser sig eller går rundt. Jeg kan ikke sige præcis hvor det er, men jeg har en klar formodning om at det er benene.

• #4   25. jun 2009 Ja, så ville jeg søge dyrlæge og tage en snak med opdrætter

• #5   25. jun 2009 Jamen det jeg gerne vil vide er om det kan være noget meget alvorligt?! Tænkte om der er nogen der har haft samme erfaringer med deres hund?
    Glæder mig til at jeg skal til dyrelæge i næste uge. Men jeg vil så sige at hun løber rundt og leger og hygger sig, så det ser ikke ud til at det er noget der gør ondt. Men jeg er nok lidt pivet, jeg ved jo ikke rigtig hvad jeg skal kigge efter.

• #6   25. jun 2009 Lige lidt Info til jer der har kigget med smiley

Jeg har lige talt med dyrlægen ( kunne ikke lade være) som sagde at hvis hun ikke havde ondt så syntes han godt vi kunne vente med at kigge på hende til på mandag. Han sagde at det´det lød ikke til at være noget jeg skulle være bange for. Så nu har jeg lidt mere ro i sindet. Men tak for svarene! smiley

Kommentér på:
Spørgsmål angående "knæk" i ledende!

Annonce