1.222 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Spørgsmål angående "knæk" i ledende! Spørgsmål angående "knæk" i ledende!
Hejsa,
Jeg har et spørgsmål om min hundehvalp Laila som er 14 uger. Vi har lagt mærke til at hun knækker i hendes led når hun rejser sig og hun går rundt, det er ikke hele tiden, men flere gange dagligt. Hun virker ikke hæmmet af det, men jeg er ikke sikker på hvilke tegn jeg skal se efter. Jeg er jo første gangs hundemor!
Er dette normalt, knækker hunde som vi også gør engang i mellem? Jeg skal til dyrelæge næste uge med hende, så jeg vil selvfølgelig spørge hos ham.
På forhånd tak.
0 synes godt om
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.624
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 147
Britta P: Det er i benene når hun rejser sig eller går rundt. Jeg kan ikke sige præcis hvor det er, men jeg har en klar formodning om at det er benene.
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.624
maj 2009
Glæder mig til at jeg skal til dyrelæge i næste uge. Men jeg vil så sige at hun løber rundt og leger og hygger sig, så det ser ikke ud til at det er noget der gør ondt. Men jeg er nok lidt pivet, jeg ved jo ikke rigtig hvad jeg skal kigge efter.
maj 2009
Jeg har lige talt med dyrlægen ( kunne ikke lade være) som sagde at hvis hun ikke havde ondt så syntes han godt vi kunne vente med at kigge på hende til på mandag. Han sagde at det´det lød ikke til at være noget jeg skulle være bange for. Så nu har jeg lidt mere ro i sindet. Men tak for svarene!
Spørgsmål angående "knæk" i ledende!