{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Indehaver af 3 "dumme" hunde.. ;) {{forumTopicSubject}}

Hold kæft en tur jeg lige har været på...

Kæresten fik lige et rengøringsflip, og han syntes bare jeg gik i vejen.. Så jeg tænkte at en tur til stranden med hundene, ville være alletiders i det vejr her..
Jeg fik pakket bilen, hundene og kærestens bror læsset ind og så afsted.. Det var Elviras første tur til stranden, så var meget spændt på hendes rektion..

Vi tog til en strand hvor der stort set aldrig er andre mennesker, så hundene kan komme i vandet uden snor.. Odin var i som den første, Elvira blæste efter ham og Kiki stod i vandkantet og så fornærmet ud.. Jeg kaldte på Elvira og Odin for at få dem ind til mig, men Odin som ellers ALTID hører efter var fuldstændig ligeglad.. Han svømmede bare udad og udad.. Så stod jeg der, med en hund der næsten bare var en prik i horisonten, en hvalp der gøede og bed efter bølgerne (og som i øvrigt lignede en sindsyg fordi hun syntes det var så sjovt) og så tykke Kiki der absolut ikke syntes det var sjovt at Odin bare sådan var "sejlet" fra hende...
For helvede jeg er glad for det ikke var en overfyldt strand jeg havde valgt.. Må virkelig ha lignet en idiot... :s hahaha...
Efter 15 min fik jeg nok, kaldte hundene sammen og vendte bilen hjemad... ALDRIG ALDRIG mere strandtur med alle 3 hunde uden Emil er med!!

Men det var nu skønt at se at de hyggede sig.. smiley
Der kom også en ældre dame hen og sagde "Ih hvor ser de bare glade ud.. hold op hvor de hygger sig" Det var sgu en dejlig kommentar, når nu jeg var lige ved at gå op i sømmene.. haha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indehaver af 3 "dumme" hunde.. ;)
Kommentér på:
Indehaver af 3 "dumme" hunde.. ;)

Annonce