1.974 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Gæt en lort... Gæt en lort...

Jeg havde forleden glemt at få lukket porten til mit skur helt i, og da opdagede i forgårs, at der lå en mindre lort derinde på gulvet. Jeg synes også det puslede lidt i det halm jeg har liggende... Lod porten stå lidt åbent, så dyret havde en chance for at komme ud igen. Men idag jeg kom derover lå der igen 3 lorte...
Lorten er noget mindre end en kats - 6-7mm tyk og lugter ikke. Hvad kan være flyttet ind? Jeg synes det er større end en pindsvine-lort, men det er ellers mit eneste bud. Audi er også helt overbevist om at der bor noget derinde... (og hun ligner en der mener det er frygtelig farligt, men hun er jo lidt af en kylling...)
Nogle bud på lortens indehaver??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gæt en lort...
Kommentér på:
Gæt en lort...

Annonce