{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Det var da utroligt {{forumTopicSubject}}

Mig og gangster var i skoven nu her, og 100meter fra vores bil ser jeg 2 ret store hunde uden ejer.. Jeg ved godt at min han ikke kan med alle, så jeg blir ret bange.. råber højt om der er nogen der gider hente deres hunde, men intet sker... jeg tager så beslutningen og styrter hen til bilen med ham... jeg fumler selfmed nøgler da jeg ryster helt vildt... den ene hund løb lige kort efter men stoppede så... Jeg har så set den sorte af hundene før og ved udemærket hvem der har den.. jeg har snakket med politiet før omkring hende... Jeg går så et temmelig langt stykke indtil jeg kommer ind til en lysning i skoven og der sidder 2 gamle kællinger.... Jeg siger ganske koldt at hvis det sker igen melder jeg dem det... Hun plapre så op med både at de gjorde ikke noget, og hundene skulle have et fristed... Hun pissede mig så meget af at jeg meldte hende på stedet... og gæt hvad det kommer med i politiets døgnrapport.. tak for lort, der er skilte i hele skoven med at hunde skal føres i snor:-( så til dem der kommer i varde, pas på jeres hunde!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var da utroligt
Kommentér på:
Det var da utroligt

Annonce