{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Det var da dejligt.... {{forumTopicSubject}}

at de endelig er færdige med det bryllupshalløj. Synes det er fint de dækker det, men behøver de at gøre det fra kl halv 10 om formiddagen, når det først er kl 5 de skal giftes. Puha det hænger mig ud af halsen nu.

Glæder mig til at se nyheder, og forhåbenligt lidt fra karnevallet i Aalborg, som jeg desværre ikke kunne være med i.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var da dejligt....
  • #1   24. maj 2008 Jeg har været på arbejde meget af dagen, så jeg var da glad for at kunne nå hjem og se dem blive gift.......Ville nu ikke have siddet foran skærmen hele dagen, men det er så sjældent at der er sådanne en begivenhed, så jeg synes at det er fint at de viser så meget for dem, som interesserer sig for det. Man kan jo bare alukke og gå en tur med hunden istedet..

  • #2   24. maj 2008 Jeg er hvalpe sitter så vi har været ude og lege meget af tiden, men lidt har jeg da set, selvom jeg sagde i går, at jeg ikke skulle *G*

  • #3   24. maj 2008 Så kun vielsen.....alt det andet intersserer mig overhoved ikke.....

    Og karnevallet kører derudaf stadig.....der er godt gang i festen i Kilden. Har lige snakket med min søn som er der inde........hørte dog lige, at 3 er blevet indlagt og ligger i respirator muligvis p.g.a nogle piller af en art.....og i formiddags var der en som satte ild til nogle deltagere....en af dem er voldsom forbrændt og er fløjet til rigshospitalet :o(


  • #4   24. maj 2008 Se noget andet eller sluk for fjerneren, sværere er det da ikke.

  • #5   24. maj 2008 come on hvor tit er det lige det sker, hvis det var hver lørdag kan jeg forstå... Jeg synes nu det er meget hyggeligt og har udvidet min sønderjyske historik lidt i dag også smiley Anledningen set i betragtning kan jeg nu godt unde dem det

  • #6   24. maj 2008 Jeg har det også godt med kongehuset og sådan et arregement som dette er jo bare så romantisk og hyggeligt. jeg nyder det smiley

  • #7   24. maj 2008 det er jo en stor begivenhed. smiley i min verden self.

Kommentér på:
Det var da dejligt....

Annonce