{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Hund bevistløs efter netromedicin. {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude hos en bekendt i går, det har lige fået en bitte gravhund, og der er bare fart over feltet på den.

Damen som har hunden, er hjertepatient, og har defor sin håndtaske med hjertemedicin i den, så hvis der opstår en situation, så er medicinen lige ved hånden.

Vi sad så ude i haven, og tasken stod ved et stoleben, og hvalpen den var lege syg, få den tog sig nogle gode ture, rundt om bordet, og ud i den store have.

På et tidspunkt opdager jeg at hunden ligger og spjætter meget mærkeligt på græsplænen, og så bliver den meget stille.

Jeg siger til de andre, det er dog en mærklig opførelse, jeres hund har. Og de kalder så på hunden.

Men hunden reager ikke, så jeg rejser mig, og går hen til hunden, og ser at der ligge en spryedåse, som indeholder netrogyserin ved siden af hunden, den er spryedåsen er punkteret, 4 små mærker/huller efter hjørnetænder.

Hunden er bevistløs, og hjertet banker utroligt hurtigt, jeg tager hunden løber ud i bilen og kører, samtidigt ringer jeg så til min dyrlæge, som siger at jeg skal komme lige med det samme.

Hunden bliver lagt på bordet, og dyrlæge lytter til hjerte og lunger, og siger nu må vi bare se tiden an, da der ikke er noget at gøre, da netrospryen allerede er i blodet, og har udviet sdamtlige vener og åre, efter en ½ times tid, kommer hunden til sig selv igen, og har det efter omstændigheder det godt.

Der skal ikke så meget til, hvis hunden får fat i medicin eller andet der kan være farligt, det er bare et uopmærksom øjeblik, så kan det gå meget galt.

Så nu står tasken ikke på gulvet mere, for det var en slem forskrækkelse de fik.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund bevistløs efter netromedicin.
  • #1   29. jun 2009 Puha ja, det var da en ordentlig forskrækkelse. Godt det ikke endte mere galt, så de i fremtiden kan tage forbehold. De kan jo finde på at tage alt og bide i de små vuffer.

  • #2   29. jun 2009 fy for pokker, det var da grimt:-( ja, man skal passe på med det skide medicin, jeg måtte også have fat i vagtdyrlægen en lørdag aften, jeg får noget medicin, som skal styre nervecentret i hjernen pga nervesmerter, der faldt en på gulvet, og fimze snuppede den. Der skete heldigvis ikke noget, men jeg sad ved ham hele natten, jeg kunne næsten ikke tro dyrlægen havde ret. Så nu foregår indtagelse af medicin kun over vasken!

  • #3   29. jun 2009 Puha. Det var godt at du opdagede det og var så hurtig til at reagere.
    Jeg fik helt gåsehud af at læse det. Nu må vi håbe at hunden ingen men for af det.


Kommentér på:
Hund bevistløs efter netromedicin.

Annonce