{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

ET MINDE OM LILLE PJEVS :'( {{forumTopicSubject}}

Pjevs, var en Maine Coon killing, som var blevet født her hjemme hos mig. Han var en lille fighter! D. 17 marts blev Pjevs født om natten, han fik en bror, men han var dødfødt smiley Da Pjevs var 5 uger, tog jeg ham til dyrlægen (for at få en tjekning) med moren. Dyrelægen sagde til mig, at Pjevs havde for meget vand i hovedet, og det kunne tage skade senere hen i dens liv. Men jeg så intet galt i Pjevs. I mine øjne var han den smukkeste kat nogensinde! Da han var blevet 11 uger, tog jeg ham igen til dyrlægen, og han sagde det samme om den. Han sagde, at jeg skulle tænke om, jeg ville have ham aflivet, for vandet i hans hoved, ville blive større. Jeg kan tydeligt huske, da jeg stod med ham i mine arme inde hos dyrlægen. Han var så legesyg inde hos dyrlægen smiley Så tog jeg ham op til ham, og han faldt i søvn i mine arme, imes dyrlægen stod og sagde de ting. Det gjorde så ondt! Men jeg ville ikke indse det. D. 22 juli tog familen og jeg til malaga i to uger. Min kæreste passede vores katte! Da jeg kom hjem kl. 4.00 om morgenen, og træder ind ad vores hus, kommer Pjevs rendende over til mig.. Jeg tog ham op til mig, og græd af glæde af at se ham! Han var blevet så stor. Han så virkelig ud til at have det godt. Han trives godt, han legede, spiste. Han var med mig OVERALT! han har tit været ude, at gå ture med mig i vores skov. Han var som en lille hund, som altid fulgte efter mig! Han stak aldrig af.. Han var der altid.. Pjevs var 'enebarn', derfor fik jeg også et anderledes forhold til ham. Han var så forkælet af mig. Vi havde jo fået at vide af dyrlægen, at han nok ikke ville kunne leve i så lang tid, men det var jeg ved at tro, at han godt kunne! Han havde en lille busket knæk hale. Hvergang jeg så synet af Pjevs, hvilket jeg jo gjorde hele tiden, smeltede han mit hjerte.. Han varmede mit hjerte! Han fik mig til at smile.. Når alting så sort ud, fik Pjevs mig oppe.. Pjevs, var ikke 'bare' en kat, men noget HELT helt specielt! Men ja... D. 4 august gik jeg ud til ham i kattegården om morgenen, jeg kaldte på ham, men han lå bare helt flad, han plejede altid at komme hen til lågen, når jeg kaldte på ham.. Jeg tog ham op i min arm! Han lå og var bevistløs.. Jeg tog ham indenfor og råbte til Pjevs at han ikke måtte forlade mig!! Han fik kramper, begyndte at blive kold på potterne.. Han fik frode ud ad munden...... til sidst gav han sig et sidste krampe og så gik han borte :(:(:'(((((( Arg, jeg tuder som en gal ligenu! Jeg skulle bare have det ud! Jeg har haft mange katte (30) igennem mit liv, men jeg har ALDRIG været så knust over en kat før, som jeg er med Pjevs! Jeg har begravet ham omme i haven, gjort den rigtig fin med blomster og lavet en gravsten.. Jeg har lavet en hjemmeside om ham, så hvis I har lyst, kan I gå ind på den 123hjemmeside.dk/1mindeompjevs. I vil ikke fortryde det! Han var den mest nuttede kat i har set, vil jeg vædde med!
Kære Pjevs Rætholm Hansen smiley Hvil i fred!
Fra din ejer, Sarah!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ET MINDE OM LILLE PJEVS :'(
Kommentér på:
ET MINDE OM LILLE PJEVS :'(

Annonce