{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.303 visninger | Oprettet:

min hund slikker sig selv.......... {{forumTopicSubject}}

min ene hund mille er begyndt at slikke sig selv i tissekonen og det liner ikke alm vaskning det liner hun giver sig selv en orgasme. først slikker hund helt alm, men lige pludselig tager fanden ved hende, så går hun helt amok og slikker helt vildt men hun ryster og siger de mærkeligeste lyde, og når hun slotter igen skal hun lige ligge og puste færdig.

hun startede på det sidste gang vores anden hund Aya vra i løbetid..

men kan det overhoved være det hun gør....? nogle som har prøvet det samme og må jeg stoppe hende i det, for hun gør det alle steder også selv om hun ligger på en, synte det lidt ulækkert


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hund slikker sig selv..........
  • #1   29. jun 2009 Mille = Milla

  • #2   29. jun 2009 Lyder mystisk.. Vidste ikke at tæver kunne få orgasmer ( hvis det altså er det hun får )

  • #3   29. jun 2009 nej det visdte jeg heller ikke.
    er nu heller ikke sikker men der kunne godt se sådan ud.


  • #4   29. jun 2009 Iben R

    ja vi har sågar haft hende til dyrlæge for at være sikker på at der ikke var noget, hun fik bare noget antibiotika mod kløe, men hun kunne ikke svare på hvad det var. men der var ikke noget.

    og hun er ikke hold op med det. det er ved at være et stykkke tid siden men kigger jævligt og der er intet at se.

    så ville jeg bare høre om måske andre havde oplevet dette


  • #5   29. jun 2009 Hvorfor skulle hunde i grunden ikke kunne føle...?

    Vores kan altså også finde på det. Især Mirah. Men hun bliver stoppet, for det kan blive en uvane og 'ser jo ikke pænt ud, når vi har gæster' ;O) Og jeg skal hilse og sige, at de fejler ikke noget, selv om de lige skal vaske sig forneden. Det er især omkring løbetid, at det sker her, så de bliver vel også påvirket. 'Rumpetten' må jo også klø på dem.


  • #6   29. jun 2009 Min gamle hanhund var meget stresset til tider alt for meget, og for at dulme dette slikkede han sig selv til en udløsning som virkede afstressende på ham.
    - Det mente dyrlægen var årsagen.

    Men om det også kan være sådan for hunhunde, det ved jeg ikke smiley


  • #7   29. jun 2009 Det kan godt være stress, min hanhund slikker sig meget men mest på inderlår og poter, han har ingen allergi men jeg tror det er lidt stressbetinget. Hvis ikke vi stopper ham, bliver han ved og ved - han vil også gerne slikke på os hvilke han heller ike får lov til - kun lige et "accept-kys" på kinden...

Kommentér på:
min hund slikker sig selv..........

Annonce