{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Mastino Napoletano. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg søger en eller flere personer, der har erfaring med racen Mastino Napoletano.
Grunden til dette er, at jeg var en tur på rødovre dyreinternat igår.
Ikke med henblik på at købe en hund, men for at aflevere en undulat.
Det første jeg ser da jeg kommer ind for porten, er en flot Mastino Napoletano han. Han stod inde i løbegården sammen med en tæve, og en mand der kastede bold med dem. Han var dog ikke lige så interresseret i bolden, som han var i tæven... smiley
Da vi kommer ind på kontoret kunne jeg ikke lade være med at spørge til ham. Og det var ikke godt nyt jeg fik.Hans ejere var blevet tvunget til at flytte og de måtte ikke have ham med. Så de havde afleveret ham derude med henblik på, at han kunne få et nyt hjem. Men dyrlægen som havde ham inde til et tjek, mente ikke at han bare skulle ud til hvem som helst. Og da det jo ikke er særlig mange mastino kyndige mennesker, der kommer ud på rødovre dyreinternat, har de besluttet at han nok skal aflives på søndag smiley Grunden til at jeg skriver dette, er at jeg håber at der er nogle mennesker, med erfaring inden for denne race, der måske skulle få lyst til at tage ud og se ham. Og måske give ham en chance til.
Carina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mastino Napoletano.
Kommentér på:
Mastino Napoletano.

Annonce