429 visninger
|
Oprettet:
21. jun 2005 Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
Gode råd - kom gerne med flere =) {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige netop fået et sæt sko hjem til Kaoz; vandtætte neopren-futter til når der skal forbinding på og det regner =)
Skoene kan også fint bruges som forbinding til småskrammer der bare ikke må komme skidt i på gåturene - virkelig smarte!
Træningen går i gang med at han skal lære at gå med dem, og allerede går det over al forventning =)
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.382
Råd om hvad ?
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
Lillen- Ja han spiser under inden omstændigheder frugt og grønt *GG*
Træningen med skoene er meget let, han vil jo meget gerne lade være at støtte på det med skoen på, men holdt bare fast om poten hele området hvor skoen er på - roser og sætter poten ned igen.
Han godtager alt hvad jeg stopper på ham blot jeg forsikrer ham om at det er ok (og man får kiks for det *GG*)
Vil dog have det trænet til ukendelighed inden der virkelig er brug for at have den på, lettere at træne en rask hund end en syg jo ; )
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
Jeg har også trænet meget med lyde, underlige underlag, røre med poten på ting der kan virke skræmmende og det gør, at han nu bare kigger interesseret på fremmede ting der kunne have skræmt en anden hund =)
Forebyggelse er altid bedre end rekreation når det kommer til hundens psyke (ville bare ønske han ikke skulle have været opbygget først, men ingen kan jo få alt *smiler*)
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.382
Jeg er glad for at Dess havde prøvet en mundkurv og var okay med den( med net ikke den der stramme en ved dyrlægen).
Det var en klar fordel da hun blev slemt skadet og var i stærke smerter.
Også en fordel hvis hunden kan vænne sig til at blive båret ( det kan Dess ikke lide)
Gode råd - kom gerne med flere =)