{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Ejer af hanhunden.. {{forumTopicSubject}}

Min lille tæve har somsagt lige fået tre små hvalpe. Så er problemet at ejeren af farhunden nu kræver en hvalp. Det er også helt okay, men aftalen var at hun fik penge. Nå pyt med det, da jeg ikke har lavet hvalpe for at tjene en formue er det jo iorden at hun får en af prinsene, selvom jeg havde fundet et godt hjem til ham. Men hvad så nu, skal jeg så også sørge for vacc, chip og ormekure til den hvalp hun har valgt? Samt jeg også har betalt for dyrlægetjek osv.. Ved ikk hvad man gør i sådan en situation. Næste gang skal der laves kontrakt med underskrift så det ikk sker igen.. (hvis der overhovedet kommer flere hvalpe)
jeg ville mene at det var mest fair hvis hun selv betaler for chip og vacc. Ormekure skal jeg nok sørger for.. men på den anden side er hun også sådan en type der ikke vil bruge penge på sådan noget.. (chip,vacc) det andet problem er også at hendes dreng på 5 ikke kan tåle hunde, derfor de har en bomoulds hund. så det er lidt af et sats at tage den blanding. så jeg får garenteret kastet hvalpen i hovedet igen når den ikke er lille og nuttet mere.. hvad gør jeg så? undskyld det blev langt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ejer af hanhunden..
Kommentér på:
Ejer af hanhunden..

Annonce