{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

HD, dygtig dyrlæge?? {{forumTopicSubject}}

Luna blev jo hd- fotograferet for 3 uger siden. Idag kom der så brev fra DKK, at de ikke kan bruge billederne, så der skal tages nye.
Luna lå ikke korrekt og billederne er utydelige!
Da vi fik taget billederne, sagde dyrlægen, at hun ikke kunne få Luna til at ligge lige, fordi hun var så slank!! Desuden mente hun, at det var en b, muligvis c- hofte. Hvorfor hun så yderligere spurgte, om vi stadig ville have billederne indsendt, selv om Luna jo nok ikke kunne bruges i avlen med de hofter!
Naturligvis ville vi det, for hun kunne jo ikke give en klar status. Og det er da godt, at vi gjorde det!
Der skal jo så tages nye billeder nu, og derfor ville jeg høre, om der er nogen af jer derude, der kan anbefale en dygtig dyrlæge til det. Jeg er ikke interesseret i at bruge den samme igen, jeg tvivler lidt på, at hun har helt styr på det, med de udmeldinger vi fik dengang.
Måske burde jeg have studset allerede dengang?


Kommentarer på:  HD, dygtig dyrlæge??
  • #1   23. feb 2006 Der ligger en i Vejle, men det er jo pænt langt at kører..

  • #2   23. feb 2006 Mini muuu, jeg er sådan set ligeglad, hvor langt jeg skal køre . Jeg skal bare have nogle ordentlige , brugbare billeder, af en kyndig dyrlæge, der ved, hvad han har med at gøre *ss*. Vejle er heller ikke så langt endda. Har kigget lidt på en i Viborg... Så hvis der findes noget tættere på, er det jo dejligt .


  • #3   23. feb 2006 Gunnar Gram har et rigtig godt ry - han holder til på Rødding dyrehospital:
    Dalgården, Åløkke 3
    6630 Rødding
    Tlf : 74841315


  • #4   23. feb 2006 Hmm det lyder da underligt - var hun ikke bedøvet??

    Så burde de da kunne få hende til at ligge korrekt.

    Jeg synes du skal ringe til DKK og spørge hvad man skal gøre i denne sag - egentlig burde dyrlægen jo tage billederne om uden ekstra regning til jer!


  • #5   23. feb 2006 Vindinggård Center 13B, Vinding
    7100 Vejle



    Tlf.: 75 72 18 66

    Ham her skulle være rigtig dygtig til det


  • #6   23. feb 2006 kan ikke huske hvad han hedder, men har har en klinik i skovshoved. Han er rigtig dygtig og har forhen bedømt billeder for dkk. HAr gå erfaring med ham.

  • #7   23. feb 2006 Nicola, jo hun var så! Derfor synes jeg jo også, det virker som om hun ikke har styr på det! Snakkede med Lunas kennelmor allerede lige efter, og hun mente bestemt billederne kom tilbage. Og hun fik jo ret!
    DKK har skrevet, at de har bedt dyrlægen kontakte os mhb på en omfotografering. Men jeg har ikke rigtig lyst til at få det gjort ved den samme dyrlæge. Hvis ikke hun kunne få den til at ligge lige for 3 uger siden, kan hun jo heller ikke nu. Luna er stadig lige så slank *gg*


  • #9   23. feb 2006 Katrine, jeg har ikke betalt endnu, sidste frist i morgen *gg*. Så jeg vil da helt klart ringe derud og snakke med dem om det.
    Jeg ved bare ikke,o mjeg kan bruge en omfotografering fra dem til noget?
    Det med indsendelsen var da for os soleklart! Jeg synes jo, man også har en forpligtelse overfor opdrætteren og evt. kommende kuld.


  • #11   23. feb 2006 Eva, jooo det er det da, men så kunne man jo lave en flerdages- tur ud af det, hvis det endelig var *ss*

  • #12   24. feb 2006 Virklund Dyreklinik, ved Silkeborg, er utrolig dygtige. Folk kommer langvejs fra, for at for taget HD-foto der. Peter Weis er med i sundhedsudvalget for schæferhunde og har stor erfaring med HD-foto af dem.
    Selv bruger vi Peter Knold til vores boxer, som jo også er meget slanke. Han er også utrolig dygtig og har mange hunde til HD-foto. Hos dem jeg kender til, har han ikke taget fejl og der er ingen billeder kommet retur. Han bor på Fyn, lige uden for Odense.


Kommentér på:
HD, dygtig dyrlæge??

Annonce