361 visninger
|
Oprettet:
Nytårsaften... {{forumTopicSubject}}
Så blev det nytårsaften.
Hvordan tager jeres hunde det?
Min Gilbert er vild med fyrværkeri, så han elsker det. Her i dag har han fået en ekstra lang tur, og nu ser han ud som om han er gået i seng for i dag *gg*
Gamle Zita derimod hader det, men piller virker ikke. Det er dog blevet meget bedre de sidste par år. Måske er det bare fordi hun ikke hører så godt mere. Men hun skal normalt have masser af trøstegodbidder for at komme gennem aftenen.
Men hvordan er det hos jer andre?
Godt Nytår til alle fra Belinda, Gilbert og Zita *<:o)
jun 2004
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 635
Her hos os går det godt. Mickey vil gerne sidde og kigge ud ad vinduet og se på det flotte fyrværkeri mens Dina gerne vil gemme sig under sofaen. Vi giver hende dog gerne en Blålys fordelt over 2 gange, det sætter en dæmper for det. Jeg kan ikke rigtig lide det der med pillerne, jeg har nemlig set en labrador engang på pillerne og det vil jeg ikke udsætte mine egne hunde for, det var grimt. Det mest spændende bliver dog i aften. Vi skal nemlig være hos nogle venner som har en tæve i løbetid, ahem....Og Mickey ved godt hvad det vil sige, så vi må se.......Godt nytår til alle på Galleriet.
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
okt 2004
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 950
Vores Armani erSÅ ligeglad med fyrværkeriet.
Han reagerer sjældent på det, og når han gør kigger han kun lige hurtigt på det og går så stille og roligt videre.
Håber rigtig meget at det holder ved
Nytårsaften...