{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

giv jeres mening {{forumTopicSubject}}

hej allesammen mig og min kæreste står og skal på en
uges camping ferie og vi vil helt vildt gerne have nevada
med på camping ferien men da hun har brækket benet
og ikke rigtig må komme ud og gå og hun må hellere ikke
bade er det jo lidt svært for vi ville meget gerne ned
og bade men det kan blive lidt svært med nevada men hvad synes i ville det være syndt at tage hende med
eller synes i det er en god ide på forhånd mange tak
mvh camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  giv jeres mening
  • #1   5. jul 2009 Det kommer meget an på jer. Hvor skal hun være mens i bader?
    Hvor skal hun være mens i går tur?
    Personligt ville jeg få hende passet et sted hvor tiden er til hende.
    Og i bliver meget afhængrig af hende.
    Hvis hun det meste af tiden skal være i en campingvogn mens i køre rund er hun bedre tjent med og blive passet et andet sted.


  • #2   5. jul 2009 okay hvad nu hvis hun må gå nogle små ture løbet af dagen


  • #3   5. jul 2009 hej brug hjernen
    det er rigtig nok at det bliver svært at lave noget når hun ikke rigtig
    kan noget men jeg tror heller ikke rigtig vi skal nogle steder jeg tror
    bare vi skal være på camping pladsen og så ned til vandet og gå nogle
    ture løbet af dagen


  • #4   5. jul 2009 man kunne jo skiftes om at gå ud og bade så der hele tiden var en ved
    nevada


  • #5   5. jul 2009 Jeg syntes at hvis i er indstillet på og tage hensyn til hende, er det da fint og tage hende med.
    Og hvis hun eller kan være ene i campingvognen uden og gø eller hyle kan hun jo godt være alene der et par timer. Hvis det dog ikke er for varmt. Og så kan i jo bade imens.


  • #6   5. jul 2009 brug hjernen ved ikke om hun vil hyle i campingvognen for hun har ikke prøvet det men ellers var det en god ide med at lade hende være i
    campingvognen hvis det ikke er for varmt jeg synes bare nevada også skal lidt ud det er så syndt for hende med det brækkede ben men
    jeg skal ind på dyrehospitalet her på tirsdag og der vil de tage stillign
    til og de der skruer skal tages ud så det kan være hun kommer iorden
    inden vi skal afsted det håber vi jo meget på det vil være lidt nemmere
    vi skal nemlig først på camping om 14dage


  • #7   5. jul 2009 hej morten det skal lige siges at nevada ikke er mærket af at have brækket benet hvis jeg slap hende når vi var ude ville hun bare spænde
    rundt og det må hun jo ikke for så kan der ske noget med brudet så
    man kan ikke se det på hende men det er rigtig at hun nok ville slappe mere af hvis hun blev passet ude hos nogle som kunne tage sig godt af
    hende men hvad synes du så hvis hun nu fik skruerne ud her på tirsdag ville du så også synes hun skal passe ude eller vi du haf haft taget hende med


  • #8   5. jul 2009 Vi er lige kommet hjem fra 1 uges camping med 3 hunde. Vi havde godt nok lejet en hytte, men det var altså absolut ikke noget problem. Heller ikke at være alene den ene gang vi var ude og se nogle seværdigheder. Men de var jo også kun alene 3 timer. De er vant til at være alene når vi er på job. Så det var faktisk ren luksus for hundene. Så i mine øjne kan i roligt tage hunden med, og lade den være alene når i er ude og bade. I skal selvfølgelig ikke fede den på stranden hele dagen og så lade vapsen være alene, for så er det ikke sjov for den. Men fordi i bare går ned og bader en times tid uden hunden, det tager den ingen skade af....

  • #9   5. jul 2009 det er da dejlig at i hade en god ferie jeg synes altså også det ville være
    rigtig dejligt for nevada hvis hun kom med og på en måde ik for det er
    måske også lidt syndt at hun ikke rigtig må lege med de andre hunde som er på pladsen men hun har godt af den friske luft for vi bor i lejlighed og det er jo ikke så meget hun er ude begrund af benet


  • #10   5. jul 2009 Hunde skal være i snor på en campingplads, så der er ikke ret meget hunde leg sådan et sted. Så tag hunden med og nyd en dejlig ferie. Den skal alligevel forholde sig roligt på campingpladsen for ikke at irriterer de andre gæster. Der er jo regler der skal overholdes. Tag nogle gode bøger med og så bare slappe af. Vi havde også 3 børn med, og vi så dem kun når de var sultne. smiley Så vi havde nogle gode bøger med som vi hyggede med. Total afslapning.

Kommentér på:
giv jeres mening

Annonce