{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan hunde får sommereksem
  • #1   7. jul 2009 Sagtens smiley
    - du skal gå til din dyrlæge, som vil hjælpe dig med at få noget creme.
    Heste kan jo også sagtens så sommereksem, og blive solbrændt smiley


  • #2   7. jul 2009 Det tror jeg ikke...
    Jeg har endnu ikke hørt om en hund med sommereksem. De kan nok få noget der ligner, men decideret sommereksem tvivler jeg på.
    Ja - helt ærligt så håber jeg det virkelig ikke, for sommereksem er virkelig skrækkeligt. Har engang måtte aflive en hest pga. det.


  • #3   7. jul 2009 ja jeg ved godt at heste kan... arbejder darlig med heste... jeg skal til dyrlæge i eftermiddag der har jeg tid....

    men det er fordi min hnd klør sig ved armhule,(ved forben), hovedet, forben, og ned ved penis... jo når han klør ja så kan du se noget, men ellers kan man intet rigtigt se.... og tænkt om det er pga varme han klør sig, om det var form af noget sommereksem


  • #4   7. jul 2009 jeg har helle ikke hørt om det... men sad bare lige tænkt om de kunne....


  • #5   7. jul 2009 Kan du ikke lige spørge dyrlægen og så opdatere bagefter?
    Jeg tænker umiddelbart at det lyder mere som en form for allergi, din hund har. Det kan sikkert også hænge sammen med varmen. Men hos hestene er det jo en allergisk reaktion overfor mitternes spyt. Der er jo også voldsom hævelse hos hestene og pelsen bliver fedtet..


  • #6   7. jul 2009 Det kan også være berøringsallergi. Hvis der er nogle planter han ikke kan tåle kan det give kløe.
    Da min jack russell var yngre, slog hun ud lige som din hund, og det kløede. Det viste sig at være noget i naturen hun ikke kunne tåle. Jeg fik noget creme til at smøre med.
    I dag har hun ingen problemer af den slags, hun er lige som "vokset" fra det


  • #7   7. jul 2009 jo selvfølgelig skal nok skrive hva han siger.... ja.... det synes der mærkligt er der intet kan se.... hva mindre han får lov klør i det.... og derfor bestmet jeg mig for igår han bliver nød til får tjekke...

    ja der er hvis nogen planter her i hvidovre som han ikke kan tåle, for de sidste 2 år har han fået dt om sommer, men der er han blevet vaske i noget shampoo i mod det.. hvor der hjulpe og så var det overstået, men i år hjælper det ikke....


  • #8   7. jul 2009 det med planter var de faktiske flere hunde de sidste 2 år, som jeg gå med, men han så eneste i år

  • #9   7. jul 2009 Hvis det er sommereksem, så er det jo nok blot at holde mitterne væk fra ham - eventuelt ved at sprøjte ham med noget, der holder insekter væk. Men jeg hælder nu mest til, at det ikke er sommereksem..

  • #10   7. jul 2009 jeg spændt på hav han siger dyrlægen.... det er i hver fald syndt at det klør sådan på ham.....

  • #11   7. jul 2009 http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=42805

    sådan ser det ud hvis han får lov og klør i det,


  • #12   7. jul 2009 hunde kan godt få sommereksem.min ene bassethund for nogle piller der hedder medrol i for netop sådan et udslæt .det kan også være noget allergi din hund har.Gå til dyrlægen med hunden.

  • #14   7. jul 2009 jamen du kan intet se, hva mindre han klør i det.... ellers er hund hverken rød eller noget..... jeg lagt billeder ind hvordan det ser ud når han har kløet i det...

    han skal til dyrlæge kl 16.30


  • Michelle G
    Michelle G Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 1
    #15   14. jul 2009 hej Hvordan gik det med din hund? vi har nemlig en jack russel med nøjagtig samme problem
    mvh


Kommentér på:
Kan hunde får sommereksem

Annonce