{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

når der stemmes {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg siddet og kigget lidt på nogle forskellige hunde og deres bedømmelses fordeling.. Fælles for mange af dem er at ejere af store hunde (især amstaff, ambull, dogo ejere) giver dårlige karaktere til små hunde og omvendt... Desuden er det den samme gruppe mennesker der giver disse karaktere, hvilket får mig tila t tænke på om der er sådan en stemmegruppe hvor man lige informere om at man har givet den og den hund lav så om de ikke også ´lige gør det.. for jeg finder det underligt at det der de samme 12-13 mennesker der stemmer ens hver gang?
Noget helt andet er, hvis man synes en hund fortjener en lav, så er det jo i og for sig fair nok, jeg personligt, lader bare være med at stemme hvis jeg ikke kan give høj, men ligefrem at skrive modbydelige beskeder til hunden og ejeren, det er da at tage den ned på et plan for mumitrolde...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når der stemmes
Kommentér på:
når der stemmes

Annonce