1.764 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Rottweiler Buster Ølmose int. Slagelse Rottweiler Buster Ølmose int. Slagelse

Jeg ville hører om der måske var nogen herinde der kunne hjælpe mig med at få noget kontakt til de nye ejere af min tidligere kære rottweiler Buster....

Jeg afleverede ham på Ølmose Hundeinternat i slagelse for et par måneder siden, og han nåede ikke at være der længe..... Jeg har fået oplyst fra internatet at de henter mad ved dem, så jeg vil tro han ikke bor alt for langt fra internatet, altså slagelse.

Jeg vil bare gerne hører hvordan det går med ham, og gerne se nogle billeder af ham som tiden skrider frem....

Han er virkelig savnet!!!

Håber nogen kan hjælpe, der er billeder i min profil. Han er lige over 2 år.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rottweiler Buster Ølmose int. Slagelse
  • #1   10. jul 2009 Er det ikke en af betingelserne når man afleverer en hund på internat...
    At man ikke prøver at opsøge hunden / have kontakt med hunden ??

Lidt som at bort adoptere et barn...

PS : Spørger fordi jeg ikke ved det, men regner med det er sådan

• #2   10. jul 2009 Umiddelbart ikke, for de lovede på internatet at udlevere min mail adresse til de nye ejere. Jeg ønsker ikke at komme over og se til hunden, jeg vil bare gerne hører hvordan det går ham og se lidt billeder efterhånden. Han var en super flot hund, men han manglede lige at blive lidt mere robust, men de kloge siger at det skulle komme på ham nu.

Men somsagt er han virkelig savnet!!!

• #3   10. jul 2009 Ville lade det være op til ny ejer om de vil tage kontakt til dig eller ej. DU kan jo informere internatet om at de gerne må kontakte dig, og så kan ny ejer få adgang til dit navn/tlf nr e.l. via internatet.

Når man overlader til andre at finde hjem til ens hund, har man samtidig osse accepteret at man ikke har indflydelse på dens fremtid mere. (og det er altså ikke ondt ment).
    Jeg kan sagtens forstå du ønsker at høre hvordan han har det. Men se det fra ny ejers side -de KAN jo finde det anmasende, eller måske lidt ubehageligt pludselig at have gamle ejer "stående på dørtrinnet"

• #4   10. jul 2009 Susie -det er jo osse noget helt andet år det er ny ejers valg om de vil tage konatkt, i forhold til hvis du opsøger dem, og på den måde "tvinger" dem til at skulle forholde sig til tidl ejer.

• #5   10. jul 2009 Jeg ønsker hverken indflydelse eller at stå på dørtrinet....

Men somsagt bare lidt billeder med tiden ... evt hvis de fik en bruger herinde så man kunne følge lidt med.....

Men jeg må prøve og skrive til internatet igen...

Kunne jo godt være der var nogen herinde der lige kendte de nye ejere og så kunne give dem et hint om at jeg gerne ville hører fra dem....

• #6   10. jul 2009 Kasper -jeg kan sagtens forstå dig. Men at opsøge ny ejer er bare ikke fair over for dem. De har købt en hund på et internat -ikke af dig. Og de har jo så mulighed for at kontakte dig, via internatet. Det har de måske valgt ikke at gøre, eller ikke at gøre endnu.

Da jeg fik Reiki fik jeg osse tidl ejers adresse og dermed mulighed for at skrive til dem HVIS jeg ville.

Jeg valgte at vente -ikke fordi jeg ikke ville have de vidste hvor han var e.l. men ganske enkelt fordi jeg bare ville glæde mig over min nye hund, lade ham falde godt til osv. Jeg har så sidenhen sendt et brev med billeder osv og fortalt at han har det godt.

Kommentér på:
Rottweiler Buster Ølmose int. Slagelse

Annonce