Rottweiler Buster Ølmose int. Slagelse Rottweiler Buster Ølmose int. Slagelse
Jeg ville hører om der måske var nogen herinde der kunne hjælpe mig med at få noget kontakt til de nye ejere af min tidligere kære rottweiler Buster....
Jeg afleverede ham på Ølmose Hundeinternat i slagelse for et par måneder siden, og han nåede ikke at være der længe..... Jeg har fået oplyst fra internatet at de henter mad ved dem, så jeg vil tro han ikke bor alt for langt fra internatet, altså slagelse.
Jeg vil bare gerne hører hvordan det går med ham, og gerne se nogle billeder af ham som tiden skrider frem....
Han er virkelig savnet!!!
Håber nogen kan hjælpe, der er billeder i min profil. Han er lige over 2 år.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
At man ikke prøver at opsøge hunden / have kontakt med hunden ??
Lidt som at bort adoptere et barn...
PS : Spørger fordi jeg ikke ved det, men regner med det er sådan
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 4
Men somsagt er han virkelig savnet!!!
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.951
Når man overlader til andre at finde hjem til ens hund, har man samtidig osse accepteret at man ikke har indflydelse på dens fremtid mere. (og det er altså ikke ondt ment).
Jeg kan sagtens forstå du ønsker at høre hvordan han har det. Men se det fra ny ejers side -de KAN jo finde det anmasende, eller måske lidt ubehageligt pludselig at have gamle ejer "stående på dørtrinnet"
jan 2007
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 4
Men somsagt bare lidt billeder med tiden ... evt hvis de fik en bruger herinde så man kunne følge lidt med.....
Men jeg må prøve og skrive til internatet igen...
Kunne jo godt være der var nogen herinde der lige kendte de nye ejere og så kunne give dem et hint om at jeg gerne ville hører fra dem....
jan 2007
Da jeg fik Reiki fik jeg osse tidl ejers adresse og dermed mulighed for at skrive til dem HVIS jeg ville.
Jeg valgte at vente -ikke fordi jeg ikke ville have de vidste hvor han var e.l. men ganske enkelt fordi jeg bare ville glæde mig over min nye hund, lade ham falde godt til osv. Jeg har så sidenhen sendt et brev med billeder osv og fortalt at han har det godt.
Rottweiler Buster Ølmose int. Slagelse