{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.711 visninger | Oprettet:

Kolik hos hunden {{forumTopicSubject}}

Min mors hund har idag været meget dårlig, kastet op, haft brummen i maven og ingen appetit. Hun ringede derfor til en dyrelæge som mente det kunne være kolik... Dyrelægen synes at hun skulle se tiden an til imorgen...

Mine spørgsmål er

Smitter det???
Hvad er kolik hos en hund???
Er det helbredeligt???

Det kan godt være at det er nogle dumme spørgsmål, men har bare aldrig hørt om en hund som får kolik. Så håber at der er nogen som ved lidt om det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kolik hos hunden
  • #1   25. feb 2006 Karla havde det samme igår.. hun kastede op hele tiden og ville slet ikke spise indtil jeg gav hende noget yoghurt og af omgange blev det så småt dernede. Idag har hun det strålende.
    Jeg har aldrig hørt om kolik til hunde, kun heste (og børn)og der kan det være en alvorlig affære. Skulle det også være det hos hunde?


  • #2   25. feb 2006 Okay. Må give min mor det råd... Den har i hvert fald ingen appetit. og har ikke lyst til kontakt med dem... Jeg har heller aldrig hørt det om hunde, kun heste og så børn... Så derfor er jeg interesseret i at høre hvordan det er hos hunden??? el om dyrelægen har taget helt fejl...

  • #3   25. feb 2006 Ellers, prøv at slå op på netdyredoktor. Det kan være at der står noget derinde.
    Andre slags sødmælksprodukter er også gode, tykmælk, a38 osv.. ellers kogt kylling og ris.


  • #4   25. feb 2006 ok tak skal du have. Prøver lige på netdyredoktor... Mange tak


  • #5   26. feb 2006 Kollik smitter ikke men en mave tarm infektion kan godt give diarre og kan godt smitte men det er ikke noget man skal være helt hysterisk over

    der er dog en del parvo virus i omløb i øjeblikket som smitter meget og som giver diarre, men her er hunden meget sløj

    ring til dyrlægen igen i morgen - det er gratis!

    Fortæl om hvordan natten er gået osv

    en alm omgang diarre har faktisk bedst af at blive fastet i 24 timer og så skåne kost der efter - ris, kogt kylling, A38, moset banan osv


Kommentér på:
Kolik hos hunden

Annonce