{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Super oplevelse :D {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley .
Har lige en super oplevelse jeg vil dele med jer ..
Var ude og gå tur med Arnold (Amstaff) idag, nede på nogen fodboldbaner..

Han går uden snor, som han plejer dernede.. Så stopper han op, lidt længere fremme end mig, og begynder at snuse og slikke helt vildt. Også ligger der et pindsvin, han hverken gøede eller knurrede af den! Er vildt imponeret, arnold plejer ellers altid at være vildt nysgerrig, men han slikkede kærligt på den, og gik videre! smiley ..
Synes det er skønt at have en hund, der bare er super sød ved alle dyr og mennesker han møder! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super oplevelse :D
  • #2   15. jul 2009 Jepper smiley . Slipper ham aldrig løs, hvis der er andre hunde eller for den sags skyld, mennesker smiley de må meget gerne kæle ham og klappe ham.. Men han går ikke løs, hvis der er andre smiley

• #3   15. jul 2009 En anden sag er at et pindsvin der er ude på dette tidspunkt, kan være skadet og evt fuld med madikker. Skulle måske være indbragt til pindsvine vennerne.
    Ellers fin reaktion fra din hund smiley

• #4   15. jul 2009 Nada: Ville give dig, helt ret smiley .. Men har ingen ide om hvor jeg lige sgu bringe det hen, så tænkte jeg hellere måtte lade det ligge, der hvor det var. Det bevægede sig, stadig smiley

Kommentér på:
Super oplevelse :D

Annonce