574 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Super service:) Super service:)

Jeg går faktisk og venter på svar ang Wolfsblut foder til små hunde men har vel nærmest opgivet.

Så prøvede jeg en anden hjemmeside med samme foder og hold da helt sgu hvor det gik hurtigt.

Bestilte d. 19/7 3x2kg Wolfsblut af forskellig smag og en fragtmand stak kassen ind af køkkenvinduet idag d. 22/7.

Nuga sku self være med til at åbne kassen og det første hun møder er et stk legetøj,lagt i kassen uden beregning:)

Dette indlæg er blot skrevet af en glad kunde som ønsker at dele sin dejlige oplevelse med andre:)

www.tierspeisekarte.de

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super service:)
  • #1   22. jul 2010 Nå vi skal ellers lige til at bestille - men de har ikke vores mærke smiley
    Men super dejligt med overraskende god service, det sker for sjældent!

• #2   22. jul 2010 Hvordan er det så med fragtprisen?????

• #3   22. jul 2010 Ja, på den første hjemmeside som jeg købte hos der har de lige sat prisen op til 10EUR så på denne hjemmeside er det jo næsten det samme. Altså prisen på 15kg. Jeg har aldrig set efter fragt ved større køb men check her selv:

(link fjernet)

Jeg regner altid euroen til 7.55 så bliver man ikke overrasket:)

• #4   22. jul 2010 Ej hvor godt med sådan en info smiley

Første gang jeg bestilte wolfblut gjorde jeg det hos www.petfoods.dk! Jeg gør det ALDRIG igen og jeg vil absolut ikke anbefale at købe det hos petfoods.dk det er alt for dyrt i forhold til hvad tyskland tager for det, og leveringen er ELENDIG!!! Jeg fik først min pakke 12 dage efter jeg havde bestilt den, fordi de ikke havde den på lager, men det havde de bare lige glemt at informere mig om!! Det var kun fordi, at jeg sendte dem en mail hvori jeg efterlyste min vare, fordi der var gået 1 uge siden jeg bestilte det, at jeg fik en mail hvor de beklagede meget at de ikke havde fået sendt en mail hvor de oplyste mig om at varen var i restodre eller sådan noget!! Nå... Jamen så væbnede jeg mig med ekstra tålmodighed og da jeg efter 12 dage endelig fik min vare, så var det den forkerte pakke, de havde leveret til mig!! I pakken var der (udover smagspakken som jeg havde bestilt) nogle varer som jeg hverken havde betalt for eller bestilt... Tjaeh bonus for mig så, men jeg tror nok lige hende der fik min pakke som kun indeholdt smagspakken, og ikke de ekstra værer hun havde betalt for, føler sig temmelig snydt..!

Så følg TS' råd og køb det fra tyskland smiley

Kommentér på:
Super service:)

Annonce