{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tørredækken
  • #1   22. jul jeg har et billigere fra cotonshoppen, tror jeg det var.... meeeeen... siccarro ER altså lækkert, og skal helt sikkert have et af deres. Jeg har et fleecedækken fra dem, og det er virkeligt kvalitet.
    Nogen gange har de jo tilbud... de har eller lige haft på alt i en farve som udgår.

• #2   22. jul Jeg kan i hvert fald ikke anbefale Siccaro. Jeg har to af deres tørredækkener, forskellige modeller. Mine hunde bliver ikke synderligt tørre af dem, men de bliver tilgengæld kolde. De tørre hurtigere uden Siccaro på.
    Men jeg vil gerne prøve det fra NonStop Dogwear. Det har jeg hørt godt om smiley

• Lola H
    Lola H Tilmeldt:
    feb 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 47
    #3   22. jul Siccaro fungerer fint for os efter en badetur. Man kan også få rabat på deres ting hvis man er forsikret hos Agria.

• #5   22. jul Jeg købte et billigt et fra en fy-Kina butik og det fungerede ganske fint til cocos pels smiley (at det var to-tre gange for stort var så en anden sag...)

• #6   22. jul Jeg har Siccaro og er fint tilfreds med det - er der en, der har link til det I taler om fra Non-Stop ?

• #8   22. jul Jeg har et ret tyndt et fra Rukka til Tucker, som virker vældig fint.
    Dem fra B&B virker også ret lækre.

Jeg har prøvet et Actionfactory dry-up, det kan ikke anbefales.

• #9   22. jul Jeg har et Siccaro, og det virker glimrende. Jeg ville dog ønske at jeg havde holdt mig til Collared Creatures, som jeg synes sidder bedre på de slanke hunde, og som virker bedre end Siccaro.

Dog skal CC bestilles hjem fra UK, og det kan være svært at få den størrelse og farve man ønsker, fordi de er en så lille produktion, at der tit er udsolgt. Der er et par danske butikker som forhandler det, men de har samme udfordringer som direkte fra UK.

Ellie havde også en billigt fra Rukka. Lidt tyndt i stoffet, men det virker ok. Men velcrolukningen på det er helt gak, og man ender med at få 4 kg blade, sand, skovbund eller hvad man nu står på med, når man lukker dækkenet.

• #10   22. jul MC, når du siger, at de ikke tørrer, har du så haft vasket dine dækkener? Min erfaring er, at jo flere gange dækkenerne er vasket, jo bedre tørrer de. Desuden skal de sidde tæt til kroppen på hunden.

Jeg er kæmpe fan af Siccaro til mine langpelsede hunde, forkorter tørretiden rigtig meget. Har prøvet Actionfactory, tørrede slet ikke i samme grad.

• #11   22. jul Kirsten, de er et par år gamle og vasket en hel del gange. De sidder tæt. De tørrer sikkert også, men mine hunde bliver bare hurtigere tørre uden dem. Og så bliver de bare så kolde med Siccaro på, fordi de skal have dem på så længe før der sker noget. Så selvom mine hunde har stor lang pels, og derfor normalt aldrig fryser, så kryber de alting under dynerne efter noget tid med Siccaro på.

• #12   23. jul Jeg vil så sige at til min gamle hund, Pixel, kunne jeg ikke drømme om at købe til hende.. hendes pels var så meget terrængående. Når hun gik i vandet kunne hun ryste sig og FLUFF var det kun dækhårene der var våde.
    Staffyen derimod... hun fryser.

• #13   23. jul Siccaro gør en kæmpe forskel på polarhunde. Tørretiden afkortes væsentligt.
    Jeg har flere forskellige mærker, men ingen er som siccaro.

• #14   24. jul Tak Malene - der skal godt nok meget til, før Sheena bliver våd gennem overpelsen, men når hun først gør, er der virkelig behov for hjælp til at få hende lidt hurtigere tør. Hun ER jo ikke unghund mere, og hun må ikke blive kold smiley

• #15   24. jul Jeg har både l Collared Creatures og siccaro, det er afgjort l Collared Creatures som er bedst smiley

Kommentér på:
Tørredækken

Annonce