Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid.. ???
  • #1   26. feb 2006 Hejsa !

Min Laika var ca. 7 1/2 måned første gang.
    Ja du kan få p-sprøjter, - NEJ det er ikke nogen god ide!!!
    Som Henriette skriver er det skadeligt for hunden på længere sigt. Men fat mod, det er kun 2 gange årligt !

• #2   26. feb 2006 Henriette.
    Min tæve kom også først i løbetid, da hun var omkring 11 mdr. gammel...
    Nu er hun 21 mdr. gammel, og hun har stadig ikke fået sin anden løbetid..
    Hvor lang tid gik der, før din tæve kom i løbetid igen???

• #3   26. feb 2006 Pia.
    Ja.. tro mig.. Det er jeg også... Så skal min hanhund kun passes 1 gang årligt (medmindre andet kommer i vejen selvfølgelig)....
    Er bare så nyysssssgerrrig...

• #4   26. feb 2006 Hej.
    Skal nok oprette hende herinde. Skal lige have taget billeder ;o) Tak for svar. så må ujeg jo se hvornår og hvordan det går, har godt nok hørt før at man skal holde sig fra de sprøjter så det råd følger jeg. Hun er meget sky hun kryber meget tror hun har fået klø hvor hun var før. Hun kommer heller ikke når jeg kommer hjem før jeg kalder så kommer hun krybene. Er der noget jeg kan gøre for at hun kommer hurtig over det eller vil det side i hende for altid ????

karsten.

• #5   26. feb 2006 hej henriette.
    Har ikke haft hende andet end 14 dage. Og hun ved godt hvad nej betyder ;O) Og giver en hende en masse opmærksomhed også og masse af god bider. hun er faktisk utrolig lydig efter hendes alder syntes jeg. men det er så også klar hvis hun er tæsket til det jo. Men tak for alle de gode svar herinde....

karsten.

Kommentér på:
Løbetid.. ???

Annonce