545 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ingen oprettede hunde???? Ingen oprettede hunde????

Hej herinde
ja nu er jeg altså nød til at vide, hvorfor jeg støder på flere og flere herinde der IKKE har oprettet nogen hund.... tidligere gik man helt vildt op i at folk SKULLE have en eller flere hunde herinde.... og der var også en utrolig opmærksomhed på de folk man mistænkte for at have såkaldte fake hunde oprettet....

Personligt betyder det ikke så meget for mig om man har eller ej, for jeg mener der skal være plads til dem der ikke har, men er vilde med hunde....

er altså bare nysgerrig.... til jer der ikke har oprettet hund.... hvorfor har i ikke det???
og til jer der gik meget op i den regel før.... hvorfor er i ligeglade nu????

Lykke

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • VVS hjælp 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen oprettede hunde????
  • #1   26. feb 2006 tror oftest det er fordi folk ikke har en hund!

nogle gange er der andre mere specielle grunde...

• #2   26. feb 2006 Synes brugere som ikke har hund oprettet er helt fint herinde. Det er meget bedre at de ingen hund har end at de finder en på google, som ikke er deres og opretter den.

• #3   26. feb 2006 Der er altså en del herinde som ikke har oprettet deres hunde MEN har hunde derhjemme.. eller kun lige har oprettet en men har flere derhjemme... Men mange gør det når de f.eks. skal sælge eller købe noget imarkedet..

• #4   26. feb 2006 Har aldrig haft nogen indvendinger mod brugere uden hund. Synes , det er helt fint, at der osse er plads til dem. Grundene for ikke at have oprettet hund kan jo være mange.

• #5   26. feb 2006 Dorthe G --> Ja, jeg tror også at folk opretter en profil for at få lidt info og evt. tale med erfarne hundeejere inden de selv anskaffer sig en hund. Måske ønsker de at "tale" med nogle som måske har netop den race hund som de selv ønsker at få.

Det er bare mit bud c",)

• #6   26. feb 2006 oki.... tak for svarene....

Lykke

• #7   26. feb 2006 Jeg syns det er fint for kommende hundeejere at være herinde. De kan få svar fra os garvede ejere, inden de selv står i det. På den måde kan man måske undgå en masse brølere. Og at ung hunde ender på markedet efter ½ år i nyt hjem.
    Hold for resten øje med Dansk Kennelklubs side. Den dvd vi var med tli at lave om anskaffelse af ny hund, blir lagt på deres hjemmeside snart. Vi skal til reception om 1½ uges tid i DKK.

• #8   26. feb 2006 Min hund kommer på når min kone og jeg har fået styr på billederne af ham på vores computer. Det er nemlig temmelig meget rod der.

• #9   26. feb 2006 Tjah, så længe de opfører sig ordentligt, så kan jeg ikke se noget problem, og ser da hellere at de er her uden hund end at de opretter en fake hund for at få lov til at være her.

• #10   26. feb 2006 Jeg har først oprettet max idag pg.. jeg først har fået nogle billeder af ham idag...

• #11   26. feb 2006 Jeg kan godt forstå der er mange herinde uden hunde! Jeg fik en henvendelse den anden dag, med en der var interesseret i racen dværgpinscher, for at høre om mine erfaringer! Hun var glad for min besvarelse!

Jeg har ikke et sekund fortrudt at vi valgte Sasha, men det ville have været rart at have været medlem før vi fik hende, så vi havde haft muligheden for at snakke med ejere af samme race! Vi kendte dog ikke hjemmesiden inden!

Alle er vel velkomne, så længe de ikke udnytter stedet smiley Ss

Kommentér på:
Ingen oprettede hunde????

Annonce