584 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Min hund har fået en av !! Min hund har fået en av !!

Jeg ved godt dette er min egen skyld...har skyldsfølelse nok over det der er sket, og behøver derfor ikke at blive hakket på(klarer jeg så udemærket selv).

Idag har jeg som sædvanligt været ude med Selma og Lima i vores baggård...Selma fri og Lima i Flex som altid !!

Selma løber frem og tilbage på græsplænen og fjoller ret meget...i hvert tilfælde mere end jeg plejer, så jeg står lidt og hygger mig over hendes skøre indfald.

Imens står Lima det meste af tiden bag mine ben og snuser...eller går lidt frem og tilbage !!

Hun bliver så åbenbart forskrækket over et eller andet, for pludselig tager fanden ved hende og hun pisker med høj fart lige ud mellem Selma's ben, som bliver "bundet" af Flex-linen(har fået en næste utydelige forbrænding på mave og det ene lår.

Selma falder dermed skrigende ned ovenpå Lima(25 kg. slambam ned på 4 kg.)...Lima siger ikke en lyd, men Selma piver bare og ender med at smide sig ned på siden i græsset og ligger og puster og stønner !!

Heldigvis er Lima uskadt men Selma har slået sig og er nu øm i spec. bagkroppen. Dyrlægen har lige været forbi(kender en privat) og har følt godt og grndigt på hende...og har ordineret ro !!

- samt efterladt lidt smertestillende, hvis det skulle blive nødvednigt senere !!

De 2 piger slapper efterfølgende af sammen i sofaen.
- Første gang jeg har oplevet Selma nærmest holde fast i Lima og tydeligt vise, at hun har brug for hendes støtte, og Lima bliver hos hende hele tiden.

(link fjernet)

Men dumme dumme mig.....må ikke tabe opmærksomheden fra den ene på den måde !!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund har fået en av !!
Kommentér på:
Min hund har fået en av !!

Annonce