Laban {{forumTopicSubject}}
overejer at sælge Laban
Måske jeg kunne finde en egnet køber til ham, så han kunne fortsat få et godt liv, han har jo ikke bedt om at blive født.
lidt om ham..
Hans mor og far er bror + søster.
Han har levet hele hans liv ved opdrætter ude på badeværelset, uden hans mor, så han har slet ikke fået det mælk han skal ha, derfor han er så lille.
Han havde kun påbegyndt 2 tænder da jeg købte ham, pga. det, han har stadig ikke alle tænder.
Han var max. 5 uger da jeg fik ham.
Han ved ikke hvordan han skal snakke med andre hunde, enten "boller" han dem, eller slikker dem i skridtet.
Han blivet let provokert, forstår ikke et nej, han totalt damp! gør meget tit.
Hvis nogen læser dette, og Du/I mener I kan give ham opmærksomhed + et godt liv?? så skriv gerne privat til mig.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.971
Jeg spørg af nysgerrighed, måske fordi jeg ikke helt forstår dit salg??
At du overvejer.. hvilke tanker gør at du overvejer det?
Om du ikke har lyst at svare så bare give dig tid til at tænke over det..
Han ser nuttet ud
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
Hvorfor har du selv taget hunden til dig?
Hvad er det for en opdrætter der sælger en hund i 5-ugers alderen?
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.306
spørger jeg også om ??
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 130
føler bare afmagt, syntes det hårdt at have ham, men har og gør, det bedste for han kan få et godt liv, har også tænkt det var bedre jeg købte ham, frem for en anden, når jeg har Bandit, han har brugt Bandit som om det var hans mor.
Har også respkt for liv, derfor han ikke bare er blevet aflivet, han har jo ikke bedt om at blive født.
maj 2007
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 130
maj 2007
Nu er der jo andre at melde til end lige politiet.
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.971
Øhhhhhhh nej jeg tror da nok lige jeg vil mene det var bedre en anden der tog sit ansvar alvorligt havde været en bedre køber, en der ikke var gået med til at modtage hvalpen førend den var gammel nok.
Citat: føler bare afmagt, syntes det hårdt at have ham
Sådan kan alle hundeejere da føle det nogle gange, sådan er hele livet, intet er bar en dans på roser, nogle ting går let andre ikke men så kæmper man bare lidt extra, finder måder at løse det på.
Hvad præsis er det der er hårdt?
Har du gået hos en adfærdsterapeut med ham?
Har du sat dig ind i og undersøgt hvad andre har gjort der har stået med en hund med særlige behov?
Ja jeg er ked af at sige det men fik du et handicappet barn ville du så også bortadoptere det fordi det var hårdt og du følte afmagt?
Kan godt være jeg er hård, men jeg har så ondt af alle de mange hunde der ender som din fordi man ikke tager sit ansvar på sig, man har selv valgt at anskaffe sig dyret så må man også give det et langt godt liv, og kæmpe for alt vil fungere, og lærer at håndtere de dårlige ting og svære ting og glædes over de små gode..
Jeg syndes du skal undersøge alt du kan for at give din hund et godt liv hos dig.
Og hvis du beslutter du ikke orker det, har du så overvejet om det ville være bedst for ham med en ny familie? kan du sikre dig det blir et bedre hjem for ham?
Har du overvejet om det ikke var det bedste for ham at få fred? Det gør ikke ondt på ham, men endnu en ny ejer der måske også efter måske 6mdr syndes det for hårdt og igen sælger ham vil gøre ondt på ham hvis du forstår..
Du skylder ham at tænke på ham og ikke dig selv
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 103 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.314
Laban