{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Laban {{forumTopicSubject}}

overejer at sælge Laban

Måske jeg kunne finde en egnet køber til ham, så han kunne fortsat få et godt liv, han har jo ikke bedt om at blive født.

lidt om ham..

Hans mor og far er bror + søster.
Han har levet hele hans liv ved opdrætter ude på badeværelset, uden hans mor, så han har slet ikke fået det mælk han skal ha, derfor han er så lille.
Han havde kun påbegyndt 2 tænder da jeg købte ham, pga. det, han har stadig ikke alle tænder.
Han var max. 5 uger da jeg fik ham.
Han ved ikke hvordan han skal snakke med andre hunde, enten "boller" han dem, eller slikker dem i skridtet.
Han blivet let provokert, forstår ikke et nej, han totalt damp! gør meget tit.

Hvis nogen læser dette, og Du/I mener I kan give ham opmærksomhed + et godt liv?? så skriv gerne privat til mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Laban
  • #1   20. jul 2009 Undskyld....... Men er det her en dårlig joke??

• #2   20. jul 2009 Hvorfor har du valgt at købe ham? hvad er det du kunne tilbyde ham dengang du ikke længere mener du kan tilbyde denne lille hund der har brug for tryghed og kan blive din ven for livet??
    Jeg spørg af nysgerrighed, måske fordi jeg ikke helt forstår dit salg??
    At du overvejer.. hvilke tanker gør at du overvejer det?

Om du ikke har lyst at svare så bare give dig tid til at tænke over det.. smiley

Han ser nuttet ud smiley

• #3   20. jul 2009 Hvis IKKE det her er en joke...

Hvorfor har du selv taget hunden til dig?

Hvad er det for en opdrætter der sælger en hund i 5-ugers alderen?

• #4   20. jul 2009 mette
    spørger jeg også om ??

• #5   20. jul 2009 overså bare alle amarm klokker, da jeg ville have en hund mere, var de de eneste der var til salg, så købte den første og bedste. ved da godt, jeg har lagt min hjerne der hjemme, da jeg har købt ham.

føler bare afmagt, syntes det hårdt at have ham, men har og gør, det bedste for han kan få et godt liv, har også tænkt det var bedre jeg købte ham, frem for en anden, når jeg har Bandit, han har brugt Bandit som om det var hans mor.

Har også respkt for liv, derfor han ikke bare er blevet aflivet, han har jo ikke bedt om at blive født.

• #6   20. jul 2009 Jamen........Hvorfor er avler aldrig blevet meldt? Det er jo mishandling og strafbart at sælge hvalpe under 8 uger?

• #7   20. jul 2009 tror i selv politiet har resuser til sådan noget "pjat" de sku da pisse lige glade!

• #8   20. jul 2009 Jeanette:

Nu er der jo andre at melde til end lige politiet.

• #9   20. jul 2009 citat: har også tænkt det var bedre jeg købte ham, frem for en anden

Øhhhhhhh nej jeg tror da nok lige jeg vil mene det var bedre en anden der tog sit ansvar alvorligt havde været en bedre køber, en der ikke var gået med til at modtage hvalpen førend den var gammel nok. smiley

Citat: føler bare afmagt, syntes det hårdt at have ham

Sådan kan alle hundeejere da føle det nogle gange, sådan er hele livet, intet er bar en dans på roser, nogle ting går let andre ikke men så kæmper man bare lidt extra, finder måder at løse det på.
    Hvad præsis er det der er hårdt?
    Har du gået hos en adfærdsterapeut med ham?
    Har du sat dig ind i og undersøgt hvad andre har gjort der har stået med en hund med særlige behov?

Ja jeg er ked af at sige det men fik du et handicappet barn ville du så også bortadoptere det fordi det var hårdt og du følte afmagt?

Kan godt være jeg er hård, men jeg har så ondt af alle de mange hunde der ender som din fordi man ikke tager sit ansvar på sig, man har selv valgt at anskaffe sig dyret så må man også give det et langt godt liv, og kæmpe for alt vil fungere, og lærer at håndtere de dårlige ting og svære ting og glædes over de små gode..

Jeg syndes du skal undersøge alt du kan for at give din hund et godt liv hos dig.

Og hvis du beslutter du ikke orker det, har du så overvejet om det ville være bedst for ham med en ny familie? kan du sikre dig det blir et bedre hjem for ham?
    Har du overvejet om det ikke var det bedste for ham at få fred? Det gør ikke ondt på ham, men endnu en ny ejer der måske også efter måske 6mdr syndes det for hårdt og igen sælger ham vil gøre ondt på ham hvis du forstår..

Du skylder ham at tænke på ham og ikke dig selv smiley

• #10   20. jul 2009 Der er vist en som IKKE har læst "hundens 10 bud" trods der er så smukt citeret i profilen......:O(æv stakkels hund!!

Kommentér på:
Laban

Annonce