4.132 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Erfaringer med foder mærket Josera Erfaringer med foder mærket Josera

Jeg skal jo snart hente Brownie på fyn og er begyndt at undersøge hvilke former for foder der findes på markedet...

I det grovvarercenter der findes nær mig sælger de Royal Canin som er det hvalpene får nu men de sælger også mærket Josera. Jeg har forhørt mig i butikken om mærket og de siger det er af samme kvalitet, optaglighed m.v. som Royal Canin.

Jeg tænkte så bare om der var nogle der havde erfaringer med mærket!?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med foder mærket Josera
  • #1   21. jul 2009 Her står lidt om mærket....håber der er nogen der ved mere om det end mig der kan hjælpe smiley

(link fjernet)

• #2   21. jul 2009 Min veninde fodre med det... Hunden er dog blevet ganske pæn... Killingen (kattemaden he he), er dog lige blevet skiftet over til Pro-plan da det ikke var godt for den...
    Må man spørge hvor du bor eftersom du skriver grov varecenteret?

• #3   21. jul 2009 Fik 30 kg i Polen og det viser sig at mine hunde elsker det

• #4   21. jul 2009 Det blev solgt i den DcH jeg træner i en overgang.. Det bliver det så ikke mere...

80 % af hvalpene havde meget ofte diarre og en stor del (over 50 %) af de voksne hunde begyndte at vise betydeligt mere aggression... Så meget at vi begyndte at tænke over om der var en fællesnævner...
    Vi kunne kun komme i tanke om foderet...

• #5   21. jul 2009 Fadia kører på det, efter opdrætters anbefaling.. Og hun elsker det.. Har fin fast afføring, virker til at blive godt mæt..
    Samt rigtig flot i pelsen..

Skal lige siges hvalpene har kørt på det lige siden de gik igang med at blive afvænnet fra mælken, så derfor tør jeg udtale mig om afføring osv smiley

• #6   21. jul 2009 Min forrige gårdhund, som på det tidspunkt var unghund blev fodret med det i håb om at det gav noget på sidebenene. Hun kunne da godt spise det, men ville hellere have de andre. Da det ikke gav nok fedt på kroppen stoppede jeg med det.

Jeg købte det i grovvarecenteret i Kr. Hyllinge, som også handler med Purina Pro Plan, hvilket er det jeg fodrer 3 af mine 4 med i øjeblikket. Det er et supergodt foder i den lidt dyrere ende af prisskalaen.

• #7   21. jul 2009 Jeg bor i Gershøj, og handler derfor i Grovvarecenteret i Kr. Hyllinge....

....man vil jo gerne vælge det helt rigtige til sin lille nye pode smiley

Tina og Alex N: Puha....det lyder da ikke rart! Uhm....det er i hvert fald med i mine overvejelser :-S

• #8   21. jul 2009 Det her er til gengæld et super godt mærke.. (synes jeg)

www.arion-premium.dk

På linket kan du også finde nærmeste forhandler

• #9   21. jul 2009 Må man spørge hvor du skal gå til træning??
    da jeg er træner i kr.Hyllinge...
    MHT til min venindes kat der er det også diarre og meget aff. der var galt.

• #10   21. jul 2009 Jeg skal gå til træning i Kr. Hyllinge så der er måske hos dig??

• #11   21. jul 2009 jeps!! BHF, jeg er dog ikke hvalpetræner mere, men holdet efter... LØMLERME!

kan du lige oplyse mig, hvad tid der er stegt flæsk fra, på kroen imorgen?? He he

• #12   21. jul 2009 Jeg har kun god erfaring med det, jeg har brugt det både til hvalpe og voksne hunde og oplever ikke problemer med det, tværtimod så får de en meget lækker pels af det og jeg havde engang en allergi hund hvor jeg gik over til at bruge Josera og han kom næsten helt af med sin allergi. Det var faktisk der jeg startede med at bruge Josera.
    Men ellers er det jo en jungle at finde rundt i de forskellige foder typer,

• #13   21. jul 2009 Jeg siger min mening!!! : Jamen så kommer vi jo nok til at løbe på hinanden smiley ....uhm....flæsk er det ikke kun torsdag smiley

Bente L: ja jeg syntes virkelig det er svært at finde ud af hvad man skal vælge for at gøre det bedste for sin lille vaps smiley

• #14   21. jul 2009 Det gør vi helt sikkert, mig med de 2 store brød he he.... nej Onsdag... Er der flæsk... Skal derud imorgen.. Nammenam..

• #15   21. jul 2009 Nogle gode retningslinier er at kød skal være 1. ingridiens ( det der er mest af står først.. Undgå oksekød og okseprotein
    Undgå hvede, undgå soja.
    Gå efter et Premium produkt, der skal opfylde nogle kvalitetskrav.

Der findes rigtig mange gode produkter... Ofte hænger pris og kvalitet sammen

• #16   21. jul 2009 Jeg siger min mening!!! - Dine hunde er bare flotte....er helt vild med GD hunde...men de er bare lige store nok til de rammer jeg har at tilbyde *gg*...Så er det måske stegte ål torsdag smiley

Tina og Alex N - Jeg syntes også jeg har hørt at der ikke må være korn í!? Og det med pris og kvalitet er noget jeg er igang med at overbevise husets finansminister om ;-P

• #17   18. sep 2009 Hvad jeg har skrevet om Josera er naturligvis min helt egen private mening...
    Der er absolut ingen videnskablig undersøgelse bag.
    Der er sikkert mange hunde der fungerer godt på det.. Mine gør bare ikke

Kommentér på:
Erfaringer med foder mærket Josera

Annonce