803 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

så megen glæde og så stor en sorg så megen glæde og så stor en sorg

ja sådan sagde en god veninde til mig da pølse forlod mig.. sidsel - vi køber os så meget glæde også stor en sorg - vi sad og snakkede lidt og jeg fik en trøster kort efter han forlod mig.

han var ved min side i næsten 10 år. igennem alt det gode og alt det dårlige.

jeg rejste med ham - og sov sammen med ham hver nat.
han fulgte mig trofast også selvom jeg måske ikke altid var perfekt.
han var en speciel lille fætter og mange hundefolk rundt omkring kendte han ry og rygte - kan huske på en udstilling at en dame kom hen til mig og spurgte -- det er da pølse det der er det ikke. jeg vidste ikke engang hvem hun var.

det er nu 7 mdr siden han forlod mig. og der går stadig ikke en dag uden jeg tænker på ham. jeg kan stadig ikke se på billeder af ham uden at knibe en tåre og det er som om det først er nu jeg er ved at begribe han er væk for altid. jeg kunne næsten ikke græde den første tid.. jo lige de første dage - men så var det som om sorgen krøb ind i kroppen og blev til en hård hård knude som først er ved at løsne sig nu.

sommetider ved jeg ikke hvad jeg savner mest. lyden af ham -- duften eller bare bevistheden om at han ligger henne i sin kurv.

der er så meget jeg gerne ville gøre anderledes hvis jeg fik chancen. kunne jeg mon have passet bedre på ham -

husker i at passe godt på jeres ???

når alt kommer til alt er det jo egentlig lige meget -- han er her ikke mere -- ikke i fysisk form - i mit hjerte vil han blive for altid. min elskede lille pølse.

http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=39271

det er ikke fordi de andre ikke giver mig glæde og jeg ville ikke undvære nogen af dem for noget i verden. men når alt kommer til alt - så var han min første - min eneste pølsefyr.

ja blot lidt sentimetale tanker fra et menneske som for altid vil være taknemmelig for den tid og de timer jeg fik med min skat

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så megen glæde og så stor en sorg
  • #1   23. jul 2009 Åh, trøstekrammer til dig.
    Mistede selv min dejlige gravmand Max i Marts, han blev knap 12 år.
    Savner ham stadigvæk hver dag. De kryber ind under huden på os og er meget svære at få ud igen.

• #2   23. jul 2009 Jeg mistende for nogle år siden min lab. Tøsen hun blev næsten 12 år og det er jo en fin alder for så stor en hund.
    Da hun blev aflivet som følge af akut nyresvigt, grundet alderdom, græd vi alle som pisket (mine forældre og søster var også med), men på en eller anden måde var det også en lettelse, for nu havde Tøsen det godt og smerterne var væk. Der gik faktisk flere år før det meste af savnet forsvandt. Det sjove er så at min bulldog Asta minder i uhyggelig grad om Tøsen, sådan personlighedsmæssigt.

Så ja, jeg ved hvordan du har det.

• #3   23. jul 2009 øv hvor jeg græder nu efter at have læst dit indlæg.. Jeg fik aflivet min bedste ven for 3 måneder siden, og har virkelig fortrængt min sorg.. Jeg grad og jeg grad den første uge, og så var det som om det aldrig var sket, som om hun aldrig havde været i vores hjem.. Jeg kan ikke holde smerten ud hvis jeg tænker på den, og hvis jeg skal fungere ordenligt for min datter.. Jeg ved udemærket hvordan du har det..

• #4   24. jul 2009 Savner også min Aiko hund.. som var min første...

Selv med 2 dejlige hunde, er der intet der kan udfylde det tomrum jeg har ved at hun ikke er her mere...

• #5   24. jul 2009 føler også med dig... mistede min dejlig dreng i feb... han blev næsten 11 år.... elsker også mine andre hunde, men han var min første hund, og han har bare sat dybe spor...

trøstekram til dig....

• #6   24. jul 2009 sender jer alle trøste krammer og føler med jer jeg aflivede min gamle tæve for ca 10 år siden så ved hvordan det er og hun havde fuldt mig fra jeg var 12 år af og jeg kan da den dag i dag stadig tænke på hende og hvor god hund hun var m.m. men i dag har jeg det godt med at hun er i hundehimmelen da hun var rigtig meget syg det sidste 1 hun var her men kan sagtes føle hvor hårdt det var og hvordan i har det jeg nyder nu også mine hver eneste dag selvfølgelig kan de da være lidt irriterende når der stå 6 hunde og kæmpe for at slikke i hoved på en som man hader eller sidder ved bordt og tikker fordi børne har lært dem det eller de har ødelagt noget eller har lavet inden for men mest af tiden er de jo engle basser og jeg elsker dem meget højt og når man så kommer til at tænke på at man kun har dem til låns gør det sku skide ondt da vi jo alle ved at de nok ikke bliver ældre end 10-15 år og man ved at man aldrig for sådan en hund igen som man har nu med hver deres dejlige personlighed kh sanne

Kommentér på:
så megen glæde og så stor en sorg

Annonce