Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jord gravning +Bortkørsel 5.700 kr.
  • Havemand til græsslåning og hækklipning 3.000 kr.
  • Omlægge udendørsfliser 5.000 kr.
  • Handyman to put up curtains by doing the holes in the main wall. Plus to hang up one painting. 850 kr.
  • Metro 30L skal udskiftes 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  barf
  • #1   23. jul 2009 Barftørkost??? Hvad dælen er det. BARF står jo for Bones And Raw Food eller noget i den retning, dvs at det jo er RÅT og ikke tørkost.

• #2   23. jul 2009 Michelle.. nogle tørkostmærker reklamere jo for, at det er BARF bare i tørfoder.. feks. Oriijen... mener jeg..

Pernille.. er den undersøgt for, hvad den er allergisk overfor.. hvis ikke, så ville man jo starte med det...

BARF er ikke altid en løsning for allergihunde, hvis det er protein de er allergisk overfor..

• #3   23. jul 2009 Mon ikke det kunne være Markus Mûhle hun tænkte på.

• #4   23. jul 2009 Louise -men når det er tørt, har været opvarmet osv så er det ikke råt, og så er det jo ikek BARF;o)

• #5   23. jul 2009 Michelle.. er enig med dig... men nogle forskellige mærker reklamere med det... selvom det er tørfoder...

• #6   23. jul 2009 Michelle -strid kælling og med i tavlemafiaen !

Når man er ny i det, så kan det s.. være svært at hitte rundt i, og alle slynger rundt om sig med "ordet" barf.

Så hvis man ikke er forvirret på et højre plan inden, så bliver man det da når man forsøger at finde rundt i begreberne.

• #7   23. jul 2009 Er det Orijon (eller hvordan det nu staves) du tænker på?

• #8   23. jul 2009 Michelle -
    Det der gør Marcus mühle specielt er at det er koldpresset. Dvs varmet op til 41 grader tror jeg det er . Så alle de gode ting bliver bevaret og ikke kogt/bagt..

Dvs at det er godt at fodre sammen med barf

• #11   23. jul 2009 tja -om tørfoderet er det ene eller andet, så indeholder tørfoder jo ikke bare kød, men oftest osse det ene eller andet kornprodukt (oftest flere af dem).'Det ser jeg sm udgangspunkt ikke et problem i, men har man allergihund kan det jo sagtens være et problem.

Både i forhold til allergi overfor de enkelte produkter, men osse osse i forhold til lagermider. Og det ville komme bag på mig om ikke det samme er tilfældet ved MM

• #12   23. jul 2009 julie -det KAN det gøre. Hvis øreproblemerne f.eks. skyldes allergi, så vil det jo hjælpe at skifte til et foder der ikke indeholder det hunden er allergisk overfor.
    Men osse hvis det ikke er allergi, kan hud, pels osv forbedres ved rigtig fodring. Hvad rigtig fodring er, er så lidt forskelligt fra hund til hund

• #14   24. jul 2009 det jeg mente var at jeg ville give den barf ved siden af dens kylling men uden dyrlægens tørkost.hunden er ikke allergisk men dens ører er tit røde invendige og jeg renser og ordner øre på den hver dag.

• Carlo K
    Carlo K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 158
    #16   24. jul 2009 Markus Muhle er baseret på majs. Hvordan kan det så kombineres med BARF, som netop er baseret på kød og ben uden korn?

• #17   24. jul 2009 BARF-inspireret tørkost kaldes også BARK. Og jo det kan man sagtens skifte til og det fungerer fint sammen med rådt.

Orijen og Trainer Fitness er kendt som BARK. Trainer Fitness er garanteret lagermidefrit ved køb så er det op til een selv at sørge for at dette fortsætter ...

Min hund har også allergi der sætter sig på ørerne og hun tåler Trainer Fitness

Kommentér på:
barf

Annonce