502 visninger
|
Oprettet:
Trode lige jeg var kommet over det {{forumTopicSubject}}
men nej ..
Jeg har hele min barndom været utrolig meget bange for rottweiler..
Jeg belsuttede så her for nogen mdr siden at gøre noget ved det..
Besøgte en herinde fra og klappede enda hendes hunde og troede at nu kunne jeg omgås med dem , for jeg rørte jo hunden og rystede eller græd ikke ..
Men nu ja , går der en forbi mig ryster jeg og tårne løber ned og kinderne på mig .. vil så gerne kunne klappe og kysse denne viunderlige race , meen nej nok ikke i det her liv ..
Sorry havde bare lige brug for at komme ud med det!
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.765
Tænker det er jo en direkte angst/fobi der sidder i dig, så måske kræver det nogle flere "behandlinger" så at sige..
Måske en direkte fobi terapeut kunne hjælpe dig, hvis du virkelig gerne vil over din frygt, og ikke har mod på det på egen hånd
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.461
men der er jo igen bare at smale modet til det ..
Har ledt efter en terpi men synes alle sammen de er så dyre og jeg er stunderene og har ingen penge
mar 2008
Og vil jo helst ud og møde disse hunde .. tror desværre ikke det kun hjælper at snakke
okt 2007
Nu ved jeg ikke om det er ligemeget hvad størrelse hunden har, men ellers har jeg Fadia på 9 uger, som gerne er prøve klud..
Har godt nok også Wictor på 4år, men han er den slags hund som tror ALLE elsker ham, og derfor MEGET kærlig, så han er nok for stor en mundfuld at kaste sig ud i
mar 2008
Kunne godt være jeg skulle snakke med min læge havde jeg ikke tænt på ..
og nej det er da ikke helt udelukket ..
Henriette :
Ja jeg bor i hillerød ..
Jeg er bange for selv hvalpe . men det er da en start så ville jeg da meget gerne ..
Hvor bor du ?
okt 2007
Du siger bare til når du har samlet modet sammen.. Kan sige om Fadia, at hun er en rigtig kær hvalp.
Som sagt er hun 9 uger, så stadig en lille spirrevip på knap 8kg.. Du kan se billeder af hende i mit galleri..
Jeg bor i Frederiksværk, men er rimelig ofte i Hillerød, så vi kunne mødes på et neutralt sted hvis det er
mar 2008
Henriette ...
Det skal jeg nok , men tager sku nok min mor med hehe ..har jeg det bedst med
okt 2007
Er helt fint med mig..
Trode lige jeg var kommet over det