1.405 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

er min hvalp ved at blive blind ?? er min hvalp ved at blive blind ??

har en dejlig drengehvakp (baktus... tjek ham ud ) først blev han vaccineret i fredags... kort efter hævede han total op rundt om maven... hele hans mave lignte en der var ved at eksplodere... det var ret volsomt... det gik over løbet af et par timer... men nu kniber han det ene øje sammen... der er ikk noget pus... men ser man tæt på (tvinger ham til at åbne det) er der ligesom en hinde over øjet der er blank og blålig... syntes også der er en lille gul plet... den kan jeg dog ikk længere få øje på.. men han lader mig heller ikk rode for meget ved det... vil jeg heller ikk... HAR SNAKKET MED DYRLÆGE... han siger jeg skal ringe på torsdag og er det der stadig ser han på ham fredag... er der nogle der har hørt om en af disse ting før ??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er min hvalp ved at blive blind ??
  • #1   27. jul 2009 Jeg synes torsdag er alt for langt væk!!

Jeg ville insistere på en tid i morgen, eller ringe til en anden.
    Det kan være ingenting, men det kan også være noget meget alvorligt. Jeg synes bestemt at øjnene er noget man ikke venter så længe med..

• #2   27. jul 2009 har også snakket med min mand og besluttet os for at høre en anden imorgen... men er der nogle der har hørt om dette før ??

• #3   27. jul 2009 kan mugligvis være betændelse i øjet, havede en x der ikke var så godt til at huske at tage hendes kontakt linser ud og der fik hun sdan noget horn hinde betændelse halløj, og det blev da taget remlig alvorligt kan jeg huske

• #4   27. jul 2009 nu dyrlæge min hund havde det samme og hun havde hul på hornhinden og det skal der handses hurtigt på og hvis det ikke er det er du bare heldig men er sikker på dyrlgen skal se på det

• #5   27. jul 2009 DET lyder meget meget mærkeligt........Kan han være allergisk overfor vaccinen?? JEG ville også få fat i en anden dyrlæge og få en tid imorgen tidlig.

• #6   27. jul 2009 det gør jeg også... har lige ringet til nattevagten og jeg skal til vordingborg som ligger mindst 30min væk mod syd og hun skal ha mindst 1000 bare for at se på ham... hun siger jeg godt kan vente til imorgen... det er op til mig men selvfølgelig godt hvis det var nu... men kan godt vente... og det bliver jeg desværre nød til... så aflevere jeg mine 4 børn og køre til vordingborg og der koster hun "kun" min 500... hun er øjendyrlæge og derfor må være den bedste jeg kan vælge... suk der er længe til imorgen... det er sgu en led situration at stå i smiley

• #8   27. jul 2009 MIn gamle gamle mopseblanding kom til at ligne en bokser efter en hård kamp i hovedet da han blev vaccineret første gang.

De efterfølgende gange skete det ikke, men da havde jeg fået nogle antihistaminer jeg kunne give ham, i tilfælde af at det skete.

• #9   27. jul 2009 så kan det godt ha noget med vacc at gøre (tager ham selv til dyrlæge alligevel) men godt at høre fra andre der "har prøve" det.... men er jo dødbange for hva det kan være... min anden hund lulu blev dybt mærkelig da hun fik sin vacc... hun var dep og lå bare og ville ikk snakke med nogle... baktus hævede som sagt vildt om maven... det gik så væk og så er det andet kommet... kan det mon være fra en vacc ??

• #10   27. jul 2009 Michael og Lone H

tak :O) (eller hva man nu siger ;O)

• #11   28. jul 2009 så har lill ebakuts været hos dr.DYR.....
    han havde en rift på hornhinden som han har fået øjendråber for..

det tog 5 min.. han så på ham.. gav min nogle øjendråber og det kostede 875kr.... syntes sgu der er lidt synd det skal være SÅ dyrt at ville sine dyr det bedste...

sgu ikk for sjov det hedder en DYRlæge ;O)
    (og så koster det lige 400 igen at komme til tjek på fredag hvis han IKKE har mere... ellers koster det mere...)

• #12   28. jul 2009 er han passet med ormekure..? jeg ved at min ene hest lige pludselig fik en grå/blållig hinde i øjet. jeg troede faktisk at hun var ved at blive blind.. har altid passet mine dur med ormekure.. men hende her havde åbentbart mange på daværende tidspunkt. hun fik en kanon kur fra dyrelægen, mod orm. 2 gange af en måneds mellemrum.. og det hjalp.. hun har ikke denne hinde mere..
    ved godt at det lyder underligt.. men det hjalp

• #13   28. jul 2009 Godt at han kom til dyrlæge, men de kan da ikke forlange konsultationsgebyr igen ved samme sygdom.

• #14   28. jul 2009 det gør de åbenbart... fordi det er et tjek-up.... og det er som sagt hvis der ikk er noget yderligere...

Kommentér på:
er min hvalp ved at blive blind ??

Annonce