{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Sille er syg :( {{forumTopicSubject}}

Øv altså...

Sille begyndte med diarre med blod i onsdag eftermiddag... Tænkte at blodet nok var fordi maven var irriteret, så hvis jeg fik stoppet diarren ville blodet også stoppe...

Hun havde meget løs afføring i går aftes, hvor det så ud som om der var blod i... Lidt svært når det er mørkt.

Hun virker ellers frisk og vil gerne lege, og spise sin skånekost....
Blev dog noget forskrækket da hun pludselig rystede lidt, men ved ik om det bare iver efter at der var en flue man kunne jagte.

Har ringet og snakket med det dyrehospital, som vores dyreklinik hører under, og lige så snart hun hørte blod i afføringen ringede alarmklokkerne. og hun sagde at hun skulle komme til dyrlæge og under behandling.

Men vores dyreklinik åbner først kl. 13, så jeg sidder og venter og venter (har problemer med at komme langt væk pga angst og køresyge)..

Hun sagde at selvom Sille virkede frisk, så når der var blod i afføringen kunne hun pludselig få det meget dårlig smiley håber jeg sgu ikke...

Krydser I ik lige fingre for at der ik sker noget alvorligt, og at hun "bare" skal i behandling med noget...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sille er syg :(
  • #1   31. jul 2009 Fingrene er krydset herfra.

    Og god bedring til Sille


  • #3   31. jul 2009 Bor I Ishøj. Så der ligger ik noget dyreskadestue lige her.

    Og Greve dyrehospital lød som om at jeg godt kunne vente til kl. 13, men at hun skulle ses på i dag.


  • #4   31. jul 2009 Nårh, så er der lang tid til kl. 13. Føler med dig, det er bare så rædselsfuldt når de ikke har det godt smiley

  • #5   31. jul 2009 Jeg har lige været igennem det samme med min, det var lungeorm

    Prøv at se om du kan få en afførringsprøve med derop


  • #6   31. jul 2009 Krydser fingre og tæer.. Håber ikke det er noget alvorligt...
    Tanker fra Plut og mig..


  • #7   31. jul 2009 hmm nu har Sille endelig skidt igen... og der var ikke synligt blod i...

    Men nu tager vi alligevel til dyrlægen kl. 16, hvor vi har fået tid....

    Kan jo stadig være der er blod i der bare ik kan ses med det blotte øje


  • #8   31. jul 2009 Dejligt at det går fremad, men rigtig god idé at få det tjekket alligevel. God bedring med hende smiley

  • #9   31. jul 2009 hvad sagde dyrlægen .......har krydset fingre og potter her i huset i 2 timer nu

  • #10   31. jul 2009 poter ---tror jeg har taget skade af at se den nye potter film igår hehe

  • #11   31. jul 2009 Så er jeg hjemme...

    De mener at Sille har en infektion, og er sat i antibiotikabehandling. I dag med sprøjte for at skåne maven, og i morgen skal jeg fortsætte med at give dem som piller.

    Så længe hun virker så frisk som hun gør, synes de bare vi skulle forsøge dette.

    Måske hun har fået infektion pga et knudetorv hun har fået bidt så meget op, så hun kunne spise nogle af trådene... De kom med ud med afføring i onsdag.
    Men spørgsmålet er så bare om det er dem alle...
    Eller om de sidder og generer. Men det kan man kun finde ud af ved en utralydsscanning med kontrastmiddel eller ved at åbne hende, og det synes dyrlægen lige var for meget i første omgang.
    For det kan være at snorene "bare" har revet lidt og derfor har hun fået infektion, men at de er kommet ud... Eller at hun bare har fået en infektion uden man lige ved hvorfor.... Eller der kan sitte noget i tarmen og generer.

    hun havde let feber da hun var dernede 39,1.

    Jeg skal holde øje med om hun bliver sløv, og ik gider at spise, for så må jeg afsted igen, men ellers skal jeg bare fortsætte med skånekost og Zoolac + piller fra i morgen af. Og så skulle hun forhåbentlig blive frisk igen....

    Og knudebenet er selvfølgelig blevet smidt ud smiley




  • #12   31. jul 2009 Okay det lyder ikke så vildt så:)) Håber hun snart er på toppen igen:))

Kommentér på:
Sille er syg :(

Annonce