{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

Så er Sille syg igen. Øv {{forumTopicSubject}}

Så venter man på Falck smiley Har været vågen hele natten. Det gik fra at Sille kastede Galde op i går aftes, til Sille kaster noget op som ligner lidt mørkt blod smiley ØV.... Har hun så gjort 3 gange, sidst klokken 7. Hun når ikke at reagerer på at hun skal det. Ingen bræklyde eller noget. Det kommer bare.... Ringede til vagtlægen på karlslunde, og hun har fået tid mellem 8-9.... Øv altså smiley

Øv....

hun har jo haft sart mave siden hun fik fjernet analkirtler april sidste år... og ikke kunne tåle det smertestillende...
Hendes mave m.m. gik først i orden, da jeg skiftede til at råfodre. og siden har der ingen problemer været... indtil nu...

Så om det er noget de ikke fandt ud af den gang, eller noget nyt.... tja ved jeg ikke.
Men hos mennesker siger man jo at hvis blodet er mørkt så kommer det længere inde fra i kroppen....

Øv altså smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er Sille syg igen. Øv
  • #2   18. jan 2012 Min hund fik smadret maven efter han fik metacam i forbindelse med en patella operation, vil aldrig bruge det stads igen. Han endte med kronisk mavesår smiley Håber ikke det er det din hund har smiley

  • #3   18. jan 2012 rigtig god bedring med hende. smiley

  • #4   18. jan 2012 Netop Metacam som også smadrede Silles mave.

    Men efter hun kom over på råfodring for ca. 5 mdr siden, så har hun heller ikke haft brug for det flydende mavesårsmedicin, som hun kun fik for at skåne maven. Ikke fordi hun skulle have mavesår....

    Men denne gang må de sgu stoppe en kikkert i hende, hvis de ikke kan finde ud af hvad det er....


  • #5   18. jan 2012 Sender en masse varme tanker til jer!

  • #6   18. jan 2012 Opdatering: Han tror hun har spist noget, som generer maven.... Evt. en snegl i haven (for jeg sagde at hun absolut ikke havde spist noget hun ikke måtte. Men kan jo ikke se noget i mørke :-))
    Pga den meget opkast får hun lagt drop, og så får hun kvalmestillende, og de tager forskellige blodprøver. Han håber, at hun allerede kan komme hjem til mig i dag. Men ringer omkring middag og fortæller svar på blodprøverne...
    Nu vil jeg se om jeg kan få sovet lidt smiley

    Men når der ikke har været nogen problemer med opkast de sidste 5 mdr er han næsten sikker på at det ikek kan være mavesår


  • #7   18. jan 2012 åhh, det er da en god nyhed at det "bare" er noget hun har spist.
    i hvert fald skønt at han ikke mener det er mavesår.

    kan du sove godt smiley


  • #8   18. jan 2012 Min hunds mave var smadret for evigt, håber ikke det er tilfældet hos dig. Men godt du er opmærksom på det. en kikkertundersøgele er ihvertfald en god ide hvis det sker igen

  • #10   18. jan 2012 Opdate: Alle blodprøver normale. Ingen infektion eller lign. Dog var hun meget dehydreret da hun kom ind. Så hun har fået meget væske, og de tal er normaliseret igen. Hun fortsætter dog med drop til ved 16-tiden, og så kommer Falck og henter hende og kører hende hjem.
    Så det var altså noget meget lokalt i mavesækken. Hvad vides ikke lige. Men efter hun fik kvalmestillende har hun ikke kastet op. Hun har fået syrenedsættende piller og noget antepsin og fået tilbudt skånekost 2 gange, som hun har spist, og det er blevet dernede. Men puha godt hun kom ind og fik væske smiley


  • #11   18. jan 2012 Godt at høre, at hun har fået det bedre smiley

  • #12   18. jan 2012 dejligt at hører at hun er ved at være frisk igen smiley

Kommentér på:
Så er Sille syg igen. Øv

Annonce