{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Så er Sille hjemme :-) {{forumTopicSubject}}

Ja det har hun så været en time nu, men der var lige lidt ståhej med at finde rundt i det hele, og hun skulle også lige lave stort, og så skal man pænt rense forsigtigt bagefter og duppe tørt.

Regningen har jeg altså ikke lige overskud til at bryde hovedet med, men den skal I også nok få en update på smiley

Sille synes hun bare skulle pive og pive, efter hun havde skidt, men nu ligger hun og snorker på gulvet smiley
Hun ville ikke have fiskeboller (dem danser hun ellers for normalt) Så dyrlægen mener at hun er en af dem der kan have kvalme.
Venter også på at hun vil have noget indenbords, så hun kan få noget parafinolie, så hun får tyndere afføring, så det ikke gør så ondt på hende.

Hun fik ikke dræn i alligevel, da der ingen betændelse var, og de var sgu så søde at sætte selvopløselige sting i, når nu jeg har så svært ved at komme ud, så nu skal jeg lige have meldt afbud til dinmobiledyrlæge på lørdag, hvor drænene skulle være fjernet, og den om 10 dage hvor stingene skulle være fjernet, beholder jeg, da de synes det er meget godt det bliver bliver set efter smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er Sille hjemme :-)
Kommentér på:
Så er Sille hjemme :-)

Annonce