{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.610 visninger | Oprettet:

Må hunden lette ben {{forumTopicSubject}}

Lader I jeres hund lette ben ( han eller tæve ) hvor den har lyst til og så ofte den vil ?
Her tænker jeg på når man går tur med hunden.

Jeg gør ikke..
Jeg vil ikke have hundene pisser op af alt der er lodret..
Har set hunde der letter ben op ad tøjstativer uden for butikker.. det er simpelhen noget svineri
De skal ikke pisse i folks forhaver eller på deres blomster og buske ( de dør jo af det)
Mine hunde går på plads når vi går i byen ( og så letter man bestemt ikke ben ) så snart vi ikke går i byen mere får de fri ( i snor selvfølgelig) og så kan de snuse og gøre hvad de nu skal så meget de har lyst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må hunden lette ben
  • #1   5. aug 2009 jeg har hunhunde,men jeg vil ikke ha de tisse ved folks indkørelser ,eller snuser lige inden for i folks haver,det er strangt forbudt.

• #2   5. aug 2009 Joan : Min tæve letter ben :o)

• #4   5. aug 2009 tina og alex,min perle gør det lidt,hun letter begge bagben *GG*

• #5   5. aug 2009 Altså alt der ikke tilhører nogen er jeg ligeglad med, men nej jeg lader dem ikke tisse op af folks blomster mv, ligesom jeg ikke lader dem sk*de i folks indkørsler..

Men buske, lygtepæle mm. er ok..

• #6   5. aug 2009 Reiki må stort set lette ben hvor han lyster -men self ikke op af ting udenfor en butik, eller ting som en eller anden familie har stående udenfor døren/deres bil e.l.
    Lige netop det med at lette ben op af folks biler synes jeg simpelthen er klamp, og tog jeg nogens hund i at gøre det op af min, så blev jeg tosset (JA det er en gammel skrammelkasse, men derfor skal folks hunde sgu ikke pisse på den). Reiki har så aldrig rigtig gjort det i at lette ben op af biler.. Han skulle da osse bare lige prøve;o)

Men nu gr vi jo primært i skoven, og der er jeg temmeligt ligeglad med hvor ofte han letter ben.
    Han er så heller ikke så slem når han er i snor. Der bliver da lettet ben, men ikke op af ALT og hver 2. meter

• #7   5. aug 2009 Vi bor på landet og der må han lette ben, hvor han har lyst.

Jeg tager 3 km hver vej, til Nibe med ham hver dag, for at han får noget andet at kigge på end køer og der er det strengt forbudt at tisse på folks krukker, blomster, trapper, forretnings skilte...

I skoven tisser han hvor han har lyst.

Når vi er på legepladsen, ved han at der må man ikke tisse, for der leger børnene.

men siger nu ikke Nej! når han letter ben op af en lygte pæl.

Når vi træner skal han ikke rende og tisse.... det kan han gøre uden for "arbejdstiden" han får dog lov at tisse af, inden vi skal igang med træning, spor ell.

Jeg synes det er noget frygtelig svineri,, når folk uden videre lader deres hun tisse op af folks biler (jeg har oplevet det) og påpegede over for manden at hans hund stod og tissede op af min bil, til det svarede han - "jamen den trænger aligevel til at blive vasket " GRRRH! Så fik han at vide at det ihvertfald ikke berettigede hans hund til at tisse på den aligevel... jeg blev SÅ harm... Derfor tænker jeg ekstra over det, når vi er ude og gå..

• #8   5. aug 2009 Jeg har ca. 5-7 minutters gang til skoven, så det er ikke i flere timer jeg forlanger hunden skal gå på plads...
    Men lidt selvkontrol må de altså godt have.

• #9   5. aug 2009 Godt nok handler denne tråd om tis, men nu vi taler om skilte; jeg har set store hømhømmer ligge på foden af reklameskilte udenfor vores Superbrugs - det er slet ikke sjældent det sker... Og også rundt omkring i det område, ude midt på fortove, flisebelægninger og bedde, og INGEN rydder op efter deres hund, og folk, der går til og fra butikken og parkeringspladsen træder rundt i det! Simpelthen så ulækkert! :o(

• #10   5. aug 2009 Therese : Sikke noget svineri..!!
    Det er jo til at blive helt harm over

• #11   5. aug 2009 Stoppede det den dag, Bufas pissede ind i en postkasse.. UPS!

Og ja min gamle tæve lettede også ben..

• #12   5. aug 2009 "Prutteposer" er billege i Biltema.. ikke for at reklamere... men jeg køber mine dér... de er af en okay kvalitet, der ikke lige går i stykker fordi man stikker en negl i dem... og det er jo det vigtigste.. hader bare når folk såå smider poserne med lortet i, i kanten af fortovet, for hva faen, skal posen så gøre godt for.

Man kan jo have en ekstra pose med i lommen til at have hømhøm posen i til man kommer til en skraldespand

• #13   5. aug 2009 Jeg siger min mening : Må indrømme jeg grinede lidt for mig selv, da jeg så billedet for mig :o)

Men fyyyy.. Og adder at finde sin post i en gylden sø

• #14   5. aug 2009 Ja det var lidt skørt, men strålen passede lige ind af hullet, hvor den der navne mærkat manglede.. He he...

• #15   5. aug 2009 Hvad kan man så lære af det ??

Man skal huske at have navn på postkassen !! *ggg*

• #16   5. aug 2009 Jeps... He he

• #17   5. aug 2009 Jeg har 2 tæver, den ældste letter ben og det får hun lov til de 2-3 gange på en times tur hun får lyst til det... men hun tisser så også kun når vi kommer til marken eller skoven, så ingen problemer ved forhaveblomster... eller postkasser *ss*

• #19   5. aug 2009 Her må der altså tisses og det der tager længere tid hvor vapsen vil. Vi Selvfølgelig med undtagelse af op ad andres ting og sager.
    Men det synes jeg nu slet ikke er et problem...

• #20   5. aug 2009 sir min mening: deraf kan jeg udlede at dine hunde letter ben, siden de kan skyde så højt;-))) store hunde, høje stråler:-))

• #21   5. aug 2009 Silas skal ikke lette ben op af andet end natur og husmure - og den lygtepæl i ny og næ.
    Han får ikke lov at tisse op af ting når vi er inde i byen. Det er for klamt.

• #22   5. aug 2009 Gizmo må ikke lette ben på andres ting og sager og prøver så vidt muligt at holde ham fra folks forhaver. Stativer osv inde i byen skal han bare lige prøve og tænke på at tisse på, så falder der brænde ned ;O).
    Vi fik skæld ud en dag fordi han tissede op af en husmur, der er et langt stykke hvor der kun er indkørsler og folks huse, så er der fortov og en stor vej.

• #23   5. aug 2009 Vi kommer ikke rigtig så mange steder, at det er et problem, at vapsen letter ben.

Så vi har ikke nogen restriktioner.

• #24   5. aug 2009 Jeg lader ikke min hanhund lette ben før vi kommer ned på stien hvor han får flexsnor på.. Jeg vil nemlig heller ikke risikere han en dag letter ben op af noget vigtigt - så når han er i alm snor og går pænt så letter han ikke ben

Kommentér på:
Må hunden lette ben

Annonce