{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Hunden - sorger og glæder {{forumTopicSubject}}

Jeg ELSKER hunde!

Jeg elsker det samarbejde man får ved træning.
Jeg elsker det bånd der knyttes.
Jeg elsker den tillid de udviser.
Jeg elsker den ubegrænsede kærlighed.

Jeg går højt op i kommunikation, forståelse og velfærd for hunden i mit hjem.
- Jeg ved hunden er mit ansvar, og under det ansvar ligger naturligvis omsorg, motion, stimullering og sundhed; og jeg elsker hvert minut med min hund!

Glæden ved at blive mødt med logrene hale om morgenen.
Glæden ved kontakten under træning.
Glæden ved forståelsen under kommunikation.
Glæden ved at kunne mærke hunden i fodenden som detsidste inden søvnen tager over.

Min hund gør mig lykkeligere, gladere og mere fuldendt - betingelsesløst tilhørsforhold og samhørighed.

Jeg passer min hund med glæde.
Min hund er aldrig en belastning for ting jeg hellere ville.
Gåturene er den bedste tid på dagen - uanset vejret.

Jeg bruger utrolig meget tid på min hund.
Sørger for den er sund, motioneret og på alle måder tilfreds - jeg tror på at enhver hund er tryg og hviler i sig selv hvis man som fører, ejer og flok sørger for og kender til hundens behov og evner.

Alle de glæder.. Alt for de ravfarvede hundeøjne ♥

Det smerter mit hjerte at min hund har HD.
Det smerter mit hjerte at min hund har epilepsi.

Jeg vil til hver en tid passe godt på min hund, men hvor er man magtesløs når hunden fejler ting man ikke kan kontrollere eller helbrede.

Hofterne er slemme, men min hund mærker absolut intet til dem.. Dog er jeg fuldt ud klar over det KAN komme til at blive et problem, og der skal i dagligdagen tages hensyn og forholdsregler for at holde evt. forværringer i skak.

Epilepsien.. Ja den er lige blevet bekræftet med sit andet anfald. Der er længe imellem, og han kommer hurtigt over det.
- Det gør det ikke mindre skræmmende, og jeg ved at også denne sygdom kan forværres.. uden jeg kan gøre fra eller til.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at neop fordi jeg lader min hund være så stor en del af min hverdag og mine følelser; så slår det så meget hårdere når man (igen) får et opkald fra realiteterne der siger: Han lever ikke evigt.

Jeg ved i hundeejere forstår meget af det jeg skriver her - hunden er et helt specielt væsen, der når den bliver behandlet korrekt er en uvurderlig potion kærlighed på 4 poter.

Love got paws and a wagging tail ♥

Jeg hader sorgerne.. Hader tankerne om at man ikke har mulighed for at beholde hunden til evig tid - men alligevel.. så ved jeg, at selvom sorgen er hjerteskærrende og helt uoverskuelig; så vil jeg få mig en ny hund.. og endnu en.. og endnu en.. Lige indtil jeg selv må følge mine elskede dyr til de evige jagtmarker (eller hvor vi nu kommer hen)..

Dogs are not our whole life, but they make our lives whole. ~Roger Caras


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunden - sorger og glæder
Kommentér på:
Hunden - sorger og glæder

Annonce