{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Kender i følelsen af.. {{forumTopicSubject}}

..

den varme pels mod ansigtet når i krammer..

den varme ånde når i sidder helt tæt..

det stærke hjerte du mærker stå tungt når i putter..

de robuste poter der lægger sig på dit knæ når han tigger..

halen der logrer ved lyden af din stemme..

det vågne blik du møder når du kigger på ham..

den våde snude i din nakke når du ligger koncentreret på gulvet og forsøger at finde ynglingsbamsen under sofaen... igen ..

forståelsen når du er ked af det..

legekammerarten når du er i højt humør..

trygheden ved den kendte lyd af hans trav ved din side..

jublen når jeres træning endelig bærer frugt..

stoltheden i samarbejde og forståelse..

kærligheden blot ved tanken om ham..

smilene ved minderne i deler.. og vil dele..

når realiteterne rammer - om det så kun er ganske kort - at han ikke lever for evigt.. at i må sige farvel..

at dele livet med sin bedste ven, sin fortrolige, er et af livets største glæder.. og største sorger..


I kender nok alle disse følelser, og hvordan det hele rammer på en gang når man ser en film om en mand og hans hund.. Hvordan de deler hverdagen med alt hvad dette indebærer, og til sidst må sige farvel i et sorgfuldt og ømt øjeblik.
- Mit hjerte sad i halsen.. Ved rulleteksterne faldt en enkelt tåre, og 10 min måttes bruges i kurven med min sovende kammerart.

Jeg måtte fortælle ham hvilkwen god hund han er, hvor meget han betyder, hvor højt jeg både værdsætter og elsker ham...

En sagte logren, et blidt kys på kinden.. et blik der vurderer om det kræves at man vågner op til dåd, eller om moar bare vil nusse og putte..

Og der lå vi så... I ske i kurven... Blandt tyggeben og bamser.. 2 hjerter banker som et.. hunden sukker tilfreds mens jeg lader en tåre falde ved tanken om at han heller ikke holder for evigt.. ååhh den smerte er uudholdelig..

Jeg giver ham et kram, får et kys igen.. et vågent blik der forsikrer mig om mange års spilopper og kommende minder..

Min hund.. Mit hjerte.. Min kærlighed ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i følelsen af..
Kommentér på:
Kender i følelsen af..

Annonce