{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Følelsen af ensomhed...... {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender til den følelse....følelsen af ensomhed???

Jeg føler mig frygtelig ensom, også selvom jeg sidder i en flok på min. 60 personer........jeg føler jeg sidder midt i det hele, men ingen "ser" mig, ingen kontakter mig, jeg er ikke noget for nogen, ingen der er glade ved at se mig......der bliver hilst som om jeg var hviken som helst "no-body".........det er ikke sikkert at det er sådan, men jeg fler det sådan......
Jeg ved godt t jeg bare kan opsøge de andre, men jeg føler ikke at jeg har noget at sige......noget "inteligent" at sige.......og selvfølgelig opsøger jeg også de andre, men stadig med følelsen af at være ensom.........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Følelsen af ensomhed......
  • #1   20. jun 2011 sådan havde jeg det livet igennem indti jeg fik hund. så forsvadet føelsen - og som den forsvandt - så kom der en masse venner til.. underligt nok - for nu savnede jeg dem slet ikke *gg*

  • #2   20. jun 2011 Kender det fra nogle ting

  • #3   20. jun 2011 Ja det kender jeg godt.

  • #4   20. jun 2011 Jeg tror da mange har prøvet at føle sig ensomme blandt mange. Forde man er i en stor gruppe, så er det jo ikek sikkert man føler man helt hører til.
    Jeg håber du har andre relationer, hvor du føler dig set og hørt og hvor du føler dig betydningsfuld, for det har vi alle brug for.


  • #5   20. jun 2011 Kennelmor: Jeg har aldrig prøvet at have det sådan......og den gruppe af mennesker jeg snakker om, plejer at være nogle jeg normalt elsker at befinde mig iblandt..........men lige p.t. er det ligegyldigt hvem og hvor mange jeg er sammen med, så føler jeg mig ensom :0(
    Veninder/venner føler jeg forsvinder, pga. de får kærester, ombygning af hus, arbejde osv.
    Jeg selv har 2 børn, hund, men er dog single.......og har det som sådan fint med det, altså at være single........
    Så nej, føler faktisk ikke at jeghar nogen.............


  • #6   20. jun 2011 Jeg kender godt følelsen... Jeg får det i perioder, ligeså elsket og tryg min kæreste får mig til at føle, ligeså ensom og ulykkelig kan jeg føle mig, selvom han ligger lige ved siden af( det skal lige siges at han ikke er skyld i at jeg får det sådan)

  • #7   20. jun 2011 Hvis dine veninder er "et andet sted i livet" end du er nu, så skal du måske sadle om og springe ud i noget nyt?
    Livet ændrer sig hele tiden og de menensker man er sammen med er en dynamisk gruppe der i perioder går andre veje end en selv - og sådan er det bare.

    Jeg synes selvfølgelig du skal holde kontakten med de veninder du har, men derudover skal du finde noget andet at beskæftige dig med alt afhængig af din situation.

    Sidste år flyttede vi til en ny by, det første jeg gjorde var at melde mig i forælderrådet i en af mine sønners klasser, jeg meldte mig på to hold i den lokale DcH og så begyndte jeg at ses med en mor fra en andens søns klasse - og vupti havde jeg fået relationer i min nye by.
    Min mand går ikke til noget som helst, så han kender kun lige overfladisk naboerne, men det er fint nok for ham.

    Man bliver nødt til at engagere sig for at finde nye menensker at være sammen ,med, de komemr ikke til dig.

    Der er et ordsprog der siger, at ønsker du at solen skal skinne på dig, så skal du selv træde ud af skyggen.

    Det kan være du skal begynde at gå til gymnastik, du skal måske hjælpe i den lokale genbrugsbutik, du skal måske netdate, du skal måske engagere dig som besøgsven eller lignende - for at komme lidt ud og møde nye mennesker.

    Jeg håber du finder noget eller nogen du føler samhørighed med, det har vi alle brug for.


  • #8   20. jun 2011 jeg har det på nøjagtig samme måde.. Jeg er begyndt at hade at være i store forsamlinger for jeg taler ikke med nogen og på den måde bliver min følelse af at være ensom forstærket.. Jeg for på en eller anden måde hele tiden bekræftet over for mig selv at jeg er alene..

    Og det er til trods for jeg har kæreste 2 børn og hund..


  • #9   20. jun 2011 Kender følelsen.. Efter jeg fik min nuværende kæreste forsvandt alle mine venner, veninder og hvem jeg nu ellers bare lige faldt i snak med..

    Min allerbedste veninde gennem mange år, som stadig er single, hun forsvandt også fordi hun intet ville ha med min kæreste at gøre, til trods for at hun ikke kender ham og han ikke kender hende, andet end gennem omtale..

    Jeg valgte blot at sige til mig selv at jeg var trådt ind på et nyt stadie i mit liv, og at jeg derfor måtte finde nogle andre så jeg ikke længere skulle føle mig alene, til trods for 2 hunde og en kæreste..


Kommentér på:
Følelsen af ensomhed......

Annonce