{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

hjælp mig ! {{forumTopicSubject}}

hejsa.. alle jeg har oprettet et emne før om det samme og en rigtig sød person har prøvet et hjælpe mig og det gik fint i en uges tid
men nu er det bare tilbage og det er bare endu være
jeg har på en måde kærestesorg.. altså vi var ikke kærester men skide gode venner og nu har han på en måde forladt/ svigtet mig

når jeg læser symptomerne på kærestesorg kan jeg gendkenne det hele

Kærestesorg er sorgen over at miste den person, jeg elsker og har været elsket af.

Kærestesorg kan opleves som en meget sammensat og besynderlig følelse. Det er mange følelser blandet sammen, og du kan blive forvirret over dig selv. Det ene øjeblik kan du være glad og tro på, at der måske bliver et forhold mellem ham eller hende og dig igen, og det næste sekund er du ked og sur, og kan ikke se nogen vej frem. Følelsen af at blive forladt, vraget og kasseret er helt sikkert noget af det allersværeste, når vi oplever at et kæresteforhold ophører. Både vrede over at blive forladt, men også følelsen af total ensomhed.

Jeg er sådan én, man går fra.
Jeg er ikke god nok til ham/hende.
Jeg er ikke værd at elske.
Jeg duer ikke til at være kæreste.
Det er pinligt at komme til at græde.
______________________________________-______
når jeg er alene høre jeg sørgelig musik og nogle gange begynder jeg at grade ellers har jeg bare utrolig meget vand i øjnene

han har ændret sig til en anden person og nogle gange er han bare den dummeste men andre gange er det som om han bliver den gode gamle sig selv igen... ham jeg elsker...

jeg kan ikke forstå hvad det er der sker med os... for 2 månder fortalte jeg ham nogle store hemmelig hedder fordi jeg var 100% sikker på at jeg kunne stole på ham.. men nu ved jeg snart ikke

men jeg elsker ham stadig og jeg ved ikke hvorfor
jeg føler mig forlandt og svigtet og ensom...
når jeg høre sørgelige sange sammenligner jeg det med mig selv og nogle gange er der bare så meget i en sang som give mening og kommer til at græne

jeg tænker på ham hele tiden og nogle godt ting og andre at jeg føler mig ensom og det

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... jeg har det så mærkeligt lige nu

er det normalt det her eller er det mig der er tosset eller er det bare det at blive teenager ?

HJÆLP MIG !!



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig !
Kommentér på:
hjælp mig !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce