Gravhundens ryg? {{forumTopicSubject}}
Hej alle..
Min hund er Fransk Bulldog/Gravhund ( Se evt, billeder)
Nu ved man alt det med at man skal passe på gravhundens ryg og specielt hører jeg at man skal begrænse ham i at hoppe for meget.
Problemet kommer så her... Min hund elsker at hoppe og hopper utrolig højt. Ved ik hvor høøjt hverken en gravhund eller fransk bulldog normalt kan hoppe, men hvis vi render og leger og jeg har et stykke legetøj i hånden, som jeg holder i min hovedhøjde, så kan Bailey snildt komme op og få fat i legetøjet ( jeg er ca. 165cm høj).
Må han det? - Altså han er jo en del bredere og kraftigere end en gravhund, men han har næsten hele længden af en normal gravhund. Så tænker at hans skelet jo ikke behøver være lige så kraftig som han er udenpå... Eller hva???
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.971
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.269
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
Er der en speciel grund til at du holder legetøjet så højt????.....ellers ville jeg da nok lade være....hvorfor udsætte hundens ryg for den risiko når det ikke behøves...
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 653
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 653
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.971
aug 2009
Følger: 1 Svar: 6
Men har du ikke selv beskrevet din hunds sygdom i dine indlæg???? En hund der er så dårlig, at den kravler langs væggene og skal skæres op i kraniet, skal måske have lov til at vælge, om den vil lide videre eller få lov til at dø og få fred.
Du skriver, at din dyrlæge ikke kan garantere noget efter en operation. Hvordan f.... kan du så forsvare at lade din hund lide???
Hvem tænker du mest på - dig selv eller hunden? Du burde skamme dig. Bliv voksen og tag ansvar. Gør det der er bedst for din hund og glem "tudemarie".
Gravhundens ryg?